26 resultados
¿Por qué es gratis Capterra?
La gestión de inventarios de restaurantes y los costes de alimentos, simplificados. Controla tus costes y agiliza las operaciones. Descubre más sobre Marketman
Aplicación de gestión de inventarios de restaurantes y costes de alimentos basada en la nube. MarketMan te da las herramientas que necesitas para administrar tu inventario, proveedores, pedidos y costos de menú. Obtén un costo exacto de la comida y conoce dónde va tu dinero, en tiempo real. Configura alertas cuando los elementos del menú sean menos rentables y recibe notificaciones cuando los precios del proveedor fluctúen. El resultado es un mejor control con mayores ganancias y reducción de costes. MarketMan ofrece funciones avanzadas multisitio para medianas y grandes cadenas. Descubre más sobre Marketman
Aplicación de gestión de inventarios de restaurantes y costes de alimentos basada en la nube. MarketMan te da las herramientas que necesitas para administrar tu inventario, proveedores, pedidos y...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Punto de venta, inventario y soluciones de software contable para comercios minoristas. Restaurante y empresas de distribución con prueba gratis por 15 días
GoFrugal Technologies ha proporcionado software de punto de venta para comercios minoristas. Empresas de distribución y restaurantes desde 2004, en forma de soluciones completas de automatización empresarial combinadas con aplicaciones móviles y soluciones en la nube. Con sede en Chennai, India, la huella tecnológica de este software ha crecido para beneficiar a más de 25 000 negocios minoristas en más de 50 países. El enfoque principal es brindar una excelente experiencia al cliente con las soluciones digitales.
GoFrugal Technologies ha proporcionado software de punto de venta para comercios minoristas. Empresas de distribución y restaurantes desde 2004, en forma de soluciones completas de automatización...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Crea recetas paso a paso, muestra menús en las pantallas de tu cocina, importa ingredientes para el rastreo de alérgenos, calcula el costo de los alimentos y mucho más.
Empieza hoy mismo a gestionar eficientemente las operaciones de trastienda de un negocio de servicios de alimentación. Crea recetas paso a paso, muestra menús en las pantallas de tu cocina, importa ingredientes para el rastreo de alérgenos, calcula el costo de los alimentos, gestiona tus existencias y pedidos, y mucho más. APICBASE te ofrece una amplia gama de características para gestionar tu negocio, ya sea que tengas uno o más puntos de venta.
Empieza hoy mismo a gestionar eficientemente las operaciones de trastienda de un negocio de servicios de alimentación. Crea recetas paso a paso, muestra menús en las pantallas de tu cocina, importa...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Oracle MICROS Simphony POS se adapta a restaurantes de todos los tamaños y formatos: informales, de comida rápida, independientes, franquicias, pubs, estadios y más.
La gestión de inventarios es clave para las ganancias. Oracle MICROS Simphony POS es una solución para el sector de alimentos y bebidas diseñada para lograr que las empresas sean más rentables. Este POS basado en la nube conecta todos los aspectos de las operaciones: pedidos online, operaciones de cocina, inventario y menús, entrega, fidelización y más. Incluye analíticas que permiten conocer en tiempo real el estado de las ventas, los costes de los alimentos y el rendimiento del menú y el personal. La API abierta de Simphony y su amplio mercado en la nube ofrecen flexibilidad y escalabilidad ilimitadas.
La gestión de inventarios es clave para las ganancias. Oracle MICROS Simphony POS es una solución para el sector de alimentos y bebidas diseñada para lograr que las empresas sean más rentables. Este...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
CrunchTime is the back office food & labor operations solution for multi-unit restaurants.
CrunchTime is the leading back office restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce their food & beverage costs and optimize their labor and workforce efficiencies.
CrunchTime is the leading back office restaurant management platform for multi-unit operators. Our mission is to provide exceptional technology tools and solutions to help our customers reduce...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
- Food Costing that include food inventory yield - Production and operational costs - Financial Analysis - Starting at $42/Month
Integrated USDA & CNF Food databases - Gross and Net inventory cost calculation based on yield of Raw Materials - Production cost analysis including output & operational factors - Profitability analysis that includes all aspects of food production, packaging and sales. Bonus features that are included in subscription: accounting, nutrition labelling, lot/batch tracking, recall, customer and supplier management.
Integrated USDA & CNF Food databases - Gross and Net inventory cost calculation based on yield of Raw Materials - Production cost analysis including output & operational factors - Profitability...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Document management for food production quality assurance. Manage documents online, Email alerts, Supplier ratings, Complaint handling.
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper? All of your reports will be saved on our cloud servers so you can access them without running to the filing cabinet or going down to the basement and digging through archives! Our mobile app will save you time, make you more productive and save you money!
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper?...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
FoodCo is designed to successfully handle all aspects of food service operations and maximize your profits!
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus on back office inventory, menu development, forecasting and production management, it's an across-the-board solution to potential profits being lost daily by your business. The software provides broad based integration to suppliers, POS and accounting packages. Contact us today to learn more!
FoodCo is a professional food cost accounting software designed to pinpoint where revenue is being lost, maximize profits, and systematically gain control of your food service operation. With a focus...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Software de gestión de restaurantes basado en la nube, costos de recetas, control de inventario, comparación de precios de proveedores y punto de venta integrado.
Necesitas las herramientas adecuadas para administrar tus operaciones de una manera organizada. Debes tener la información al alcance de la mano para tomar decisiones operacionales sobre la marcha. Recipe Costing Software es una plataforma de gestión de restaurantes potente y fácil de usar. Lo más importante, no se te cobrará demás. Con experiencia en el negocio de los restaurantes, saben que cada centavo cuenta.
Necesitas las herramientas adecuadas para administrar tus operaciones de una manera organizada. Debes tener la información al alcance de la mano para tomar decisiones operacionales sobre la marcha....
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Software de gestión de restaurantes que ayuda a aumentar los ingresos mediante registro de HACCP, cálculos, ingeniería de menús, residuos digitales y más.
Saca el máximo partido a tu negocio. Horeko es la herramienta perfecta para administrar tu cocina y el personal. Cálculo de costes de recetas y registro HACCP (análisis de peligros y puntos de control críticos, por sus siglas en inglés). Programación y control de horas. Online y fácil. KITCHEN MANAGER DE HOREKO Aumenta tus ingresos. Obtén el control sobre tus ganancias y realiza fácilmente un seguimiento del registro de HACCP (análisis de peligros y puntos de control críticos, por sus siglas en inglés) perfecto. EMPLOYEE MANAGER DE HOREKO Agiliza la planificación de tu fuerza laboral y obtén información sobre los costos de personal. Employee Manager de Horeko te lo pone fácil.
Saca el máximo partido a tu negocio. Horeko es la herramienta perfecta para administrar tu cocina y el personal. Cálculo de costes de recetas y registro HACCP (análisis de peligros y puntos de...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Optimum Control is a suite of easy-to-use restaurant inventory management tools that offers more than 70+ report types to choose from.
Optimum Control is a suite of easy-to-use restaurant inventory management tools for desktop and iOS. By integrating with your existing POS, accounting, and supplier history, Optimum Control offers more than 70 report types to choose from, allowing you to pinpoint where in your business there is money to be saved. Simply enter your inventory and invoices, and let the software do the rest.
Optimum Control is a suite of easy-to-use restaurant inventory management tools for desktop and iOS. By integrating with your existing POS, accounting, and supplier history, Optimum Control offers...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We help with costing, pricing, suppliers, inventory and more.
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We provide a modern easy-to-use interface for costing recipes, categorizing ingredients, nutrition labels, allergen tracking, inventory management, par levels, printable recipe cards. Import and export to Excel for data analysis and more.
Fantastic recipe costing software for small and medium food businesses. We provide a modern easy-to-use interface for costing recipes, categorizing ingredients, nutrition labels, allergen tracking,...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Inventory control for food service operations that enables you to extend your inventory instantly.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage) by major and minor food groups, as well as by the individual item. There are interfaces with supplier data, POS systems, accounting (including QuickBooks), and Catering systems. We have thousands of CostGuard users worldwide; we have been industry leaders for more than 25 years.
CostGuard is a complete foodservice software for managing inventory, recipes, menus, sales mixes, and reporting. CostGuard analyzes actual and ideal food costs, and calculates variance (shrinkage)...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Hospitality point of sale solutions to ensure your venue thrives.
The Impos POS software is designed to suit a range of hospitality business types, from cafes and restaurants and bars to multi-site restaurant groups and national service organisations. For more than 10 years we have been providing fast and reliable POS software and hardware to Australian hospitality venues. Impos is partner to the hospitality industry. We understand that the industry doesn't work 9 to 5 so neither do we.
The Impos POS software is designed to suit a range of hospitality business types, from cafes and restaurants and bars to multi-site restaurant groups and national service organisations. For more than...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
Restaurant food cost management solution, taking invoices and turning them into real time costing data for restaurants.
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.
Microrecipes is a software for storing food recipes. It comes with food costing, labor costs & warehouse management.
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Fast and accurate food costing, recipe costing, inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access to yield and shrinkage data for over 1000 raw ingredients. Import order guides and invoices, create requisitions, import sales mix for any POS system. Track waste and variance. From the makers of CostGuard with over 30 years experience in food service.
Fast and accurate food costing, recipe costing and robust inventory management software for restaurants, retail prepared foods, and institutions. Uses the built in Book of Yields with instant access...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
iNECTA Food

iNECTA Food

(0 reseñas)
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more.
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more. Keep food manufacturing and distribution fresh, fast, and safe with our food-specific solution.
Cloud ERP for food manufacturing, distribution, trading, and much more. Keep food manufacturing and distribution fresh, fast, and safe with our food-specific solution.
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
An intuitive, powerful, and easy to use Excel based program to manage restaurant inventory & create fully costed menu items.
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
FoodBam

FoodBam

(0 reseñas)
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
A restaurant inventory management solution that handles food ordering, accounts payable and receivable, food costing, and more.
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Food management software helping restaurants to organize multiple things at the same platform.
Growzer

Growzer

(0 reseñas)
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries. More control - more time - clear insights - and a lot of money saved. Growzer makes running your business easy
In just a few clicks, our platform allows you to place orders and manage food cost as well as register your deliveries. More control - more time - clear insights - and a lot of money saved. Growzer...
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea
MyChefTool

MyChefTool

(0 reseñas)
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
We digitalize the foodservice industry through a SaaS software for the food service business based on Big Data, Ai and analytics
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
Improve efficiency by managing kitchen operations from the palm of the hand.
FoodMeUp

FoodMeUp

(0 reseñas)
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
ERP platform that helps with managing staff, deliveries, inventory, price lists, recipes, orders, margins and training.
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de receptas
  • Gestión de cocinas y de menús
  • Pedidos en línea