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Software de analíticas de redes sociales que proporciona información del consumidor y tendencias del mercado mediante el análisis de conversaciones en múltiples plataformas.
Software de analíticas de redes sociales que proporciona información del consumidor y tendencias del mercado mediante el análisis de conversaciones en múltiples plataformas. Descubre más sobre Brandwatch

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Augmented analytics and chatbots in SAS Visual Analytics accelerate insights and help uncover stories hidden in your data.
SAS Visual Analytics facilitates exploration, interactivity, analysis, and sharing insights through natural language with a single low-code/no-code interface. Use machine learning and natural language explanations to find, visualize and narrate stories and insights that are easy to understand and explain. Plus, augmented analytics and chatbots accelerate insights and help uncover stories hidden in your data. Now getting insights from data happens in a single click. Descubre más sobre SAS Visual Analytics

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KPI6 es una Consumer Intelligence Suite que proporciona informaciónes no solicitadas para ayudar empresas y media agencias a tomar decisiones estratégicas para sus negocios.
KPI6 es una suite de Software as a Service adoptada por empresas y media agencies para comprender los consumidores, identificar sus necesidades y definir segmentos de audiencia. KPI6 analiza una multitud de user-generated contents y fuentes no solicitadas, como reseñas online, paneles sociales y web, digital open data para proporcionar los conocimientos estratégicos críticos que una empresa necesita para impulsar la innovación, la evaluación de oportunidades, la planificación estratégica, la segmentación, el desarrollo creativo y la estrategia de los medios de comunicación. Descubre más sobre KPI6

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Elige Grooper: inteligencia artificial disponible, accesible y transparente; diseñada para integrar la comprensión de los datos en tiempo real.
Grooper posibilita la innovación rápida para las organizaciones que procesan e integran grandes cantidades de datos difíciles. Creada por un valiente equipo de desarrolladores frustrados por las limitaciones en las soluciones existentes, Grooper es una plataforma inteligente de integración de documentos e información digital. Grooper aprovecha tecnología de captura sofisticada y patentada, aprendizaje automático, procesamiento de lenguaje natural y procesamiento avanzado de imágenes. Grooper: inteligencia artificial disponible, accesible y transparente. Descubre más sobre Grooper

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Mezcla fácilmente los datos, crea modelos predictivos y pon en práctica el análisis predictivo en cualquier proceso comercial.
Mezcla fácilmente los datos, crea modelos predictivos y pon en práctica el análisis predictivo en cualquier proceso comercial. Descubre más sobre RapidMiner

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Apply artificial intelligence to your customer feedback that learns from your data and helps you make better decisions.
Get real time insights to drive customer loyalty and growth. Chattermill automatically analyses customer feedback and detects sentiment across multiple channels to identify trends in customer behaviour and helps teams answer questions faster. Listen to customers, uncover what drives behaviour and Descubre más sobre Chattermill

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HumanFirst is a solution to curate, build, and continuously improve NLU training datasets in a data-driven and streamlined way.
HumanFirst is a solution to curate, build, and continuously improve NLU training datasets in a data-driven and streamlined way. Say goodbye to expensive data-engineering and manual workflows in your NLU-data driven projects. Power a multitude of use-cases with high-quality data: chatbots, digital IVR, voice of the customer analytics, callcenter AI, sales automation - you name it! Descubre más sobre HumanFirst

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Proporciona a las empresas soluciones de IA conversacional rentables a través de chat, correo electrónico y voz para transformar la interacción con el cliente.
Chatbots de vanguardia con IA que escalan la atención al cliente y las interacciones de ventas. Automatización de respuesta de correo electrónico impulsada por IA capaz de administrar los correos electrónicos de los clientes de manera más rápida y eficaz. Bots de automatización de voz integral para brindar una asistencia al cliente perfecta. Proporciona herramientas de IA conversacional de vanguardia y rentables a través de chat, correo electrónico y voz para transformar la interacción con el cliente en empresas de todo el mundo. Descubre más sobre Enterprise Bot

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Análisis en profundidad de conversaciones con clientes utilizando modelos de deep learning sin código. Clasificación de textos desde múltiples orígenes. Chats, Redes sociales, etc.
Análisis de texto, emails, chats, encuestas, redes sociales o texto general utilizando Inteligencia Artificial. Detección de oportunidades de venta, reclamos, leads, requerimiento de funcionalidades, etc. Clasifica, Analiza, Tipifica los mensajes y conversaciones con clientes obteniendo métricas y detectando patrones en las conversaciones Plataforma de deep learning sin código especialmente diseñada para equipos de AI, Marketing, Ventas, Experiencia a clientes, etc. Descubre más sobre Deep Talk

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Môveo.AI is a conversational AI platform that allows companies to design, deploy and manage virtual assistants, from a single framework
With Môveo.AI you can bridge the gap between customer expectations and your business offerings. From automating your support department and improving customer experiences, to optimizing your lead generation strategy and better understanding your target market. Centralize communications from channels such as Facebook Messenger and WhatsApp and organize your agents with a Human-Chat Shared Inbox. Connect your VA with the tools of your choice using integrations, webhooks and open API Descubre más sobre Môveo.AI

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Desde hace 20 años ayudamos a las empresas a gestionar la relación con sus clientes por cualquier canal, transformando cada interacción en una oportunidad de negocio.
Desarrollamos soluciones que perfeccionan la experiencia cliente. Nuestra tecnología de vanguardia enriquecida con IA está diseñada para optimizar la productividad deL contact center. Ofrecemos una completa suite omnicanal con prestaciones cognitivas que integra Voz, Chat, eMail, Redes Sociales, Webform, Videollamada y WhatsApp; soluciones de Workforce Engagement, Marketing Automation, Help Desk y Omnichannel Bots. Capacidad técnica y de integración con sistemas, CRM o aplicativos de backoffice que permite desarrollar soluciones 360º. Descubre más sobre inConcert Omnichannel Contact Center

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Hello Customer lets you collect, centralize, distribute and analyze customer feedback at scale. Know precisely what drives or harms CX
Hello Customer is the agile CXM platform that excels at getting customer insights from feedback with the highest A.I. accuracy and deepest level of detail, out of the box. -Capture, centralize & distribute feedback across departments. -Analyze feedback in real-time: topic classification & sentiment analysis. -Detect negative CX and close the loop with your customers. -Know precisely what drives or harms CX in the KDA report. We integrate with your CRM, ticketing- , UX- & many other tools. Descubre más sobre Hello Customer

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Herramienta de social listening en formato SaaS, con verticales en turismo, deportes, política e investigación de mercados.
Atribus es una herramienta de social listening en formato SaaS. Se basa en tecnología machine learning e inteligencia artificial para el desarrollo de algoritmos, que a partir de los comentarios e interacciones en redes sociales por parte de los usuarios permite elaborar KPIs de medición alrededor de las temáticas que se están monitorizando. Descubre cómo se comportan tus consumidores en el ecosistema digital. Descubre más sobre Atribus

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Web-based tool that enables businesses to read PDF, Word, and Excel files, compares multiple documents, and more.
Web-based tool that enables businesses to read PDF, Word, and Excel files, compares multiple documents, and more. Descubre más sobre LearnITy Knowledge Engine

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El sistema de análisis de texto de APL proporciona a las empresas funciones de extracción de entidades, análisis de sentimientos y emociones, extracción de palabras clave y otros.
El sistema de análisis de texto de APL proporciona a las empresas funciones de extracción de entidades, análisis de sentimientos y emociones, extracción de palabras clave y otros. Descubre más sobre IBM Watson Natural Language Understanding

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Plataforma de inteligencia artificial para analizar texto con aprendizaje automático y convertir correos electrónicos, tweets, encuestas o cualquier texto en datos procesables.
MonkeyLearn es una plataforma inteligencia artificial que te permite analizar texto con aprendizaje automático para automatizar los flujos de trabajo de negocios y ahorrar horas de procesamiento manual de datos. Clientes como clearBit, Segment y Drift usan MonkeyLearn para clasificar y extraer datos procesables de textos crudos, como correos electrónicos, chats, páginas web, documentos y tweets, entre otros. MonkeyLearn se puede implementar fácilmente a través de integraciones como Google Sheets, Zapier, Zendesk o RapidMiner (no requiere codificación) o a través de la atractiva API y SDK de MonkeyLearn. Descubre más sobre MonkeyLearn

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AI-powered virtual assistant that helps with automating customer support, sales and marketing, and answering FAQs.
Conversational AI platform designed to help businesses across all industries with automated sales, marketing, and customer support. Features of the platform include a visual bot builder to allow for customization and AI training, natural language processing, automated responses, query suggestions, and intent recognition. Descubre más sobre IBM Watson Assistant

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OctaveMT is a secure machine translation platform for users challenged with speed and volume needs in HR, legal, financial, and IT.
Experience machine translation redefined for modern global business. OctaveMT gives you the benefits of a single platform with subscription-based SaaS models that give you flexibility based on your volume, speed, and security requirements. With machine technology complemented by human translation, OctaveMT delivers greater efficiency and accuracy than traditional systems. Save millions in costs while speeding up your time to market—all with superior quality and security. Descubre más sobre United Language Group Octave

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Natural language processing solution that helps businesses with text translation, classification, summarization, and more.
We cater to basic building block tasks like Stemming, Lemmatizer, Morphological Analyzer, POStag etc to advanced tasks like Sentiment Analysis or classification, Question Answering, Translation, Summarization etc. We provide Free plan to try our API or build your prototype, no credit card required. It is free for life until you decide to upgrade. We provide API documentation and Try It feature to try your API in the browser itself. We also provide SDKs for our API in Python and Typescript. Descubre más sobre FirstLanguage

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Machine learning and artificial intelligence solutions from AWS that help companies analyze data and streamline business processes.
With AWS machine learning (ML), you can make accurate predictions, gain deeper insights from your data, reduce operational overhead, and improve the customer experience. AWS helps you at every stage of your ML adoption journey with the most comprehensive set of artificial intelligence (AI) and ML services, infrastructure, and implementation resources. Download our free eBook to see how other businesses like yours use AWS Machine Learning services. Descubre más sobre Machine Learning on AWS

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Phedone is a portfolio of artificial intelligence solutions that use semantic analysis to streamline customer support.
Phedone is a Saas service platform of NLP (natural language processing) that automates the analysis and processing of customer feedback by leveraging the power of artificial intelligence and proprietary algorithms. Integrated natively or via API through Zapier with all customer relationship management (CRM) solutions such as Zendesk, the Phedone platform is accessible in a self-service mode called no-code, a free discovery mode is available to experiment all the automatic analysis. Descubre más sobre Phedone

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A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics.
A business intelligence solution for social listening, customer support, and brand development utilizing text analytics. Descubre más sobre AYLIEN

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The smartest, fastest way to analyze customer and employee sentiments in any language.
12X FASTER THAN SIMILAR PLATFORMS AND 50% MORE ACCURATE. Repustate's AI-powered technology is granular, accurate, and targeted. There's no coding or training required, so you can quickly integrate with your existing tech stack and start collecting insights with a few clicks. With an API that's infinitely scalable and capable of analyzing 1,000 comments per second – you'll get the data you need, faster than you ever thought possible. Descubre más sobre Repustate

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Accern es una plataforma con IA sin código que permite a los equipos implementar modelos de PLN previamente entrenados para extraer temas y sentimiento de los datos en tiempo real.
Accern es una plataforma con IA sin código que permite a los equipos de las organizaciones financieras crear fácilmente modelos para extraer información, como temas y sentimiento, a partir de datos textuales en tiempo real. Los equipos de datos utilizan Accern para crear e implementar modelos adaptativos de NLP (procesamiento del lenguaje natural, por sus siglas en inglés) y modelos predictivos específicamente entrenados para casos de uso financieros, con el fin de automatizar procesos, extraer valor de los datos y fundamentar mejor las decisiones de negocios; todo de manera más rápida y precisa. Descubre más sobre Accern

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Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts.
Natural language processing (NLP) tool that helps businesses analyze customers' sentiment and gain insights from texts. Descubre más sobre Amazon Comprehend

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USAN Contact Suite optimizes Amazon Connect by managing inbound and outbound calls, web chats, emails, and more.
USAN Contact Suite and Amazon Connect provide the industry’s most reliable and innovative cloud contact center platform. Move from premises-based technology to modern capabilities like unified omnichannel routing, smart self-service, outbound campaign management, and more. Descubre más sobre USAN Contact Suite for Amazon Connect

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Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data.
Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data. This self-service multiple sequence alignment solution can align sequences against 440 million sequences across all known databases within 3 seconds. R&R is the ultimate go-to tool for: sequence searching & comparison, multiple sequence alignment, motif search, protein domain analysis and DNA mapping. It is capable of performing cross database lookups, simultaneous multi database search and searching across all omics layers. Descubre más sobre Retrieve & Relate

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Enterprise search tool that helps businesses find insights and answers from their business data using AI.
AI-powered enterprise search software designed for businesses in the insurance, legal, banking, financial markets, life sciences, healthcare, sports, entertainment, and engineering industries. It helps businesses with enhancing chatbots, pinpointing answers, and finding trends in data. Features of the platform include visual discovery, natural language search, cataloging, grouping, categorization, sentiment analysis, tagging, machine learning, topic classification, and specific passage responses. Descubre más sobre IBM Watson Discovery

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Software that analyzes any statement and assists you in determining if the person is being truthful or deceptive.
Software that analyzes a statement and assists you in determining if the person is lying or being truthful. This program is capable of showing you language that indicates deception, sensitive areas within the statement that need to be explored, and areas where the subject may have withheld information. Descubre más sobre Statement Analyzer

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Software profesional de análisis y procesamiento de datos textuales con análisis temático, análisis de sentimiento y visualización de datos.
Analiza cualquier fuente de datos textuales (preguntas abiertas de encuestas, comentarios de redes sociales y de google, entrevistas, focus groups, chats, etc.) de cualquier sector (satisfacción, clima laboral, estudios de mercado, pruebas de producto, investigación social...). Explora las principales ideas mediante nubes de palabras contextualizadas por perfiles. Extrae los temas que mencionan para comprender mejor sobre qué hablan e identifica el tono y la orientación mediante machine learning para conocer el nivel de satisfacción. Construye tus propias presentaciones de resultados personalizadas online y dashboards interactivos. Descubre más sobre Sphinx iQ3

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Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more. Descubre más sobre Semantria

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions. Descubre más sobre Stratifyd

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AI Platform with Ready To Use Business Applications, no coding knowledge required
AI Platform with Ready To Use Business Applications Trendskout is an AutoML engine where users can choose between ready to use AI enabled solutions in advanced sales automation, text & speech, image recognition and. production optimization. Next to these out of the box solutions we offer a DIY AI Platform where our AutoML can be configured via drag & drop to your specific user case. Descubre más sobre Trendskout

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Proporciona servicios para la extracción automática de información de fuentes de información no estructurada, incluidas publicaciones en redes sociales.
Proporciona servicios para la extracción automática de información de fuentes de información no estructurada, incluidas publicaciones en redes sociales. Descubre más sobre MeaningCloud

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Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing. Descubre más sobre Amenity Analytics

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Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Descubre más sobre Qemotion

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Estas soluciones de automatización consisten principalmente en la resolución automática de cualquier tipo de solicitudes de los clientes.
Mr Wolf es un sistema que posibilita la automatización de los procesos empresariales en relación con la atención al cliente, las ventas, la contabilidad, las finanzas, la logística o la tecnología de la información. Estas soluciones de automatización consisten principalmente en la resolución automática de cualquier tipo de solicitudes de los clientes. Mr Wolf logra que la automatización sea más efectiva mediante el uso de módulos inteligentes de aprendizaje automático y NLP, que permiten al sistema categorizar de forma independiente las solicitudes, entender el texto y detectar más de 30 idiomas o, incluso, las emociones del remitente. Descubre más sobre Mr Wolf

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Natural Language Processing, Data Extraction, and Intelligent Document Processing for Insurance Policy and Claims Management
ExB offers an AI/ML Driven Cognitive Process Automation platform that allows insurers to convert any form of text into actionable information for input management and process automation.Insurers can implement ready-to-use pre-trained policy management, claims management, and invoice assessment modules, request us to train ad-hoc models for their unique business needs, or directly utilize our Cognitive Workbench to independently create and train any sort of text mining and input management models Descubre más sobre Cognitive Workbench

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Optimise content production and make significant efficiency gains by using Retrescos content automation platform textengine.io.
textengine.io is the self-service SaaS platform from Retresco that automatically transforms structured data into text. The platform is powered by AI-based Natural Language Generation (NLG) technology that allows users to generate unique, reliable and 100% accurate content. textengine.io can generate texts in multiple languages so you can explore new markets and audiences without costly language services while also saving time and resources by automating your content production. Descubre más sobre textengine.io

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Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI workflow
Organizations embarking on intelligent process automation initiatives use Automate Studio to rapidly build and deploy AI-powered workflows and integrate resulting insights into business applications and processes. Transform audio, video, text and data content into actionable intelligence, at scale, with no AI expertise. Descubre más sobre Veritone Automate Studio

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API de NLP (procesamiento del lenguaje natural, por sus siglas en inglés) lista para producción con funciones de NER (reconocimiento de entidades nombradas, por sus siglas en inglés), análisis de sentimientos, clasificación, resumen, respuesta a preguntas, traducción y etiquetado de categorías gramaticales.
NLP Cloud es una API de NLP de alto rendimiento lista para producción basada en transformadores HuggingFace y spaCy. Ofrece NER, análisis de sentimientos, clasificación, resumen, respuesta a preguntas, traducción y etiquetado de categorías gramaticales. Puedes implementar tus propios modelos personalizados o usar sus modelos preentrenados de código abierto. Sin necesidad de ayuda de DevOps. Sus precios son justos y todos los modelos preentrenados están disponibles de forma gratuita hasta 3 solicitudes por minuto. Descubre más sobre NLP Cloud

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NLP solution designed to extract insight from documents.
NLP solution designed to extract insight from documents. Descubre más sobre Eigen

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NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment.
NLP platform in Java to analyze text and extract sentiment. Descubre más sobre CoreNLP

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Turnkey solution that helps businesses with process automation, analysis and scheduling on a centralized dashboard.
SmartRoby is a cloud Robot as a Service platform that allows you to automate all your business processes. Our solution is accessible to all organizations, whatever their size, because we believe that it is our role as a digital player to democratize access to smart automation. SmartRoby offers invoicing for the use of robots. You will be able to manage your organization's processes through a business-oriented interface. You can access our self-service data extraction and automation APIs. Descubre más sobre SmartRoby

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Social Listening platform that lets businesses monitor social presence via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more.
Websays is a Social Listening platform focused on web search, natural language processing and AI.  We are experts in analysing Markets, Tribes and Trends.  Thanks to a powerful and user-friendly control panel and a mixed team of developers and specialised data analysts, we offer successful experiences in Social Data. With Websays, businesses can monitor their social presence, understand the market via alerts, interaction analysis, comparisons, reports & more. Descubre más sobre Websays

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Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more.
Natural Language Process (NLP) solution that lets businesses handle text analysis, parsing, spell-checking, machine translation & more. Descubre más sobre Langsoft

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Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions.
Designed emotional intelligence platform that puts the human touch into automated client interactions. Descubre más sobre kama DEI

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Highly accurate Natural Language enterprise grade intent based search. Focus on the intent of the question not key words.
Highly accurate, enterprise grade conversational search. The platform is easily deployed to your website giving accurate results based on search intent not just key words. The platform also allows dialog integration to Fluent Converse. This give any business and amazing opportunity to take any search and either sell, upsell or serve your customers at the point of information request. Descubre más sobre Fluent Find

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ConverSight's conversational AI platform delivers real-time data, insights, recommendations and automation through a single search bar.
ConverSight is a conversational intelligent platform that uses Natural Language Processing and machine learning to converge the distance between humans and machines. ConverSight’s AI business assistant, Athena, connects distributed databases (ERPs and CRMs), delivering on-demand insights to direct your next move through 3 key functions: 1.) Information on Demand 2.) Proactive Insights and Dashboards 3.) Recommended Actions Descubre más sobre ConverSight.ai

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Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more.
Neural machine translation solution that offers custom MT engines, data creation, industry domains, docker containers, and more. Descubre más sobre Language Studio

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