Glasscubes

Glasscubes

Por Glasscubes

¿Quién usa Glasscubes?

Esta solución cuenta con la confianza del gobierno y de las empresas de alto rendimiento del Reino Unido, tanto grandes como pequeñas.

¿Qué es Glasscubes?

Glasscubes simplifica la colaboración grupal en un entorno fácil de usar que es rápido de implementar. Crea rápidamente espacios de trabajo online seguros que facilitan el trabajo con cualquier persona, desde cualquier lugar. Descubre cómo los equipos inteligentes utilizan espacios de trabajo online para trabajar mejor juntos y lograr sus objetivos. Esta solución cuenta con la confianza del gobierno y de empresas de alto rendimiento del Reino Unido, tanto grandes como pequeñas.

Información sobre Glasscubes

Glasscubes

http://www.glasscubes.com

Fundada en 2008

Resumen de precios de Glasscubes

Glasscubes no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Glasscubes está disponible a partir de $25,00/mes.

Precio inicial

$25,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Glasscubes

Herramientas de colaboración
Control de versiones
Edición en tiempo real
Foros de discusión
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Lluvia de ideas
Videoconferencia
Acceso móvil
Creación de informes/análisis
Crear subtareas
Gestión de tareas recurrentes
Herramientas de colaboración
Ludificación
Seguimiento de porcentaje de progresión
Seguimiento del tiempo
Vista como lista de tareas
Vista como tabla de tareas
Vista de Gantt/cronología
Vista de hoja de cálculo
Acceso sin conexión
Archivo de documento
Control de versiones
Conversión de tipo de archivos
Ensamblaje de documentos
Firma electrónica
Herramientas de colaboración
Indexación de documentos
Reconocimiento óptico de caracteres
Recuperación de archivos
Retención de documentos
Seguimiento de la conformidad
Blogs
Búsqueda
Debates y foros
Feed de actividad y noticias
Gestión de calendarios
Gestión de contenidos
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de políticas
Wiki
Búsqueda
Chat en tiempo real
Colaboración
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Uso compartido de archivos

Reseñas de Glasscubes

Mostrando 5 de 188 reseñas

En general
4,6/5
Facilidad de uso
4,5/5
Atención al cliente
4,7/5
Funcionalidades
4,4/5
Relación calidad-precio
4,5/5
Nick S.
Commercial & People Director
Marketing y publicidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/8/2018

"Glasscubes Intranet/CRM - What a find"

Comentarios: Our experience with Glasscubes has been an extremely positive one since the moment I first spoke to Craig. He conducted two online presentations, which having sold software for 18 years, I think are some of the best I have had. Clear, concise, informative, in plain english and no hard sell (just let the product do the work for him!). The implementation and on-boarding process is both intuitive and straight forward with lots of support both from the team and from online content, which is excellent. Nothing is too much trouble for our primary contacts. Pound for pound, Glasscubes exceeds expectation and I can only imagine will get better and better. Yes there are improvements that can be made but their 'vote for new functionality' that clients can access will enable them to prioritise and gauge what to do next. We are a team of 13 and the overwhelming feedback has been really positive from the whole company and has made us far more collaborative, centralising all our work and creating a focal point for our company. I very much look forward to working with Glasscubes for many years to come and if they maintain their standards, they will become a real force in this market and a natural choice for small SMEs.

Puntos a favor: - Easy of use
- Breadth of Functionality
- Amazing support
- Great supporting documentation
- Cross platform and device availability

Contras: - would like to see smoother integration with MS Office suite (both on PC and Mac). I appreciate refinements to this process are ongoing. Working on a Mac, it this is slightly clunky but really not a deal breaker in anyway.

Respuesta de proveedores

por Glasscubes el 22/8/2018

Hi Nick,

Thank you for your review. Just as an update for you, we are currently developing our Microsoft Office 365 integration. We anticipate it being launched towards the end of this quarter.

Best regards,

The Glasscubes Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/8/2018
Samuel D.
Global Coordinator
Organización cívica y social, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    2/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019

"Glass Cubes for Shared documents internally "

Comentarios: It is a good system here has been some bugs but generally, the security and structure is better for our organisation than relying on google drive

Puntos a favor: It is an excellent way to store documents by department, and limit access to certain documents by junior staff

Contras: Multiple parties can not edit the same document at the same time as it locks to one user- unlike google docs

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2019
Michel W.
Research Fellow
Investigación, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/5/2020

"Great for collaborative work!"

Comentarios: Very pleased.

Puntos a favor: If you like that Google Docs allows you to collaborate on a shared document--glasscubes offers the same but with many more functionalities. Being able to write directly into a word document, for instance.

Contras: I would like to be able to receive a digest of changes that have occured rather than turning the notification by email on or off.

Respuesta de proveedores

por Glasscubes el 3/6/2020

Hi Michel,

Thank you for your review and feedback. Just to let you know, you can opt to receive notifications as a daily or weekly summary if you prefer. Here is some more information for you: https://support.glasscubes.com/en/articles/1117746-notification-settings

Best regards,

The Glasscubes Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/5/2020
Usuario verificado
Technical Architect - EHRS
Hospital y atención sanitaria, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/1/2019

"Cheap and cheerful collaboration "

Puntos a favor: Ease of set-up and simple cost model. Sharing documents with suppliers is non chargeable license. Fast on boarding

Contras: Poor versioning, real basic desktop UI, poor integration with mobile platforms

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/1/2019
Jennifer C.
HE Outreach Co-ordinator
Educación superior, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/3/2020

"Fantastic Programme"

Comentarios: The key benefits is that all the documents we need to access and use can all be stored in one place for everyone to access. My life has been made simpler as I have just one place to go to find the information I need. I can also do this on-the-go which is ideal for me as I work away from the office most days.

Puntos a favor: The programme is really easy to navigate and the functionality is simple to use. There is also a search facility which I find really useful. I also like the fact that you can communicate easily with colleagues via the message system or leave comments against files to inform others of any changes, etc. This is particularly useful if you work in a virtual network or team. There is also an app that you can download on your phone or tablet so you can access files on the move.

Contras: The only downside I have found is that I need to download documents to edit and then re upload, but that is down to my institution not the programme itself. The system can be accessed on a desktop if you work for an institution which allows it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/3/2020