¿Qué es When I Work?

When I Work ahora es gratis para siempre. Es la forma más fácil para que las empresas puedan programar el trabajo y comunicarse con sus empleados a tiempo parcial. Comunica los horarios y facilita un reloj de tiempo a cada trabajador. Programa sobre la marcha con aplicaciones gratuitas para iPhone y Android. Ahorra tiempo y dinero con herramientas sencillas de planificación de personal.

When I Work ayuda a planificar el trabajo de más de 500 000 personas en todo el mundo. Miles de empresas se registran cada semana en When I Work. Precios desde 1.50 $ mensuales por usuario.

¿Quién usa When I Work?

Desde pequeñas empresas hasta grandes corporaciones empresariales: equipos de gestión de todos los sectores usan el software gratuito When I Work (hasta 75 empleados) para gestionar la planificación de personal y mejorar la comunicación.

¿Dónde se puede implementar When I Work?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • When I Work
  • Ubicado en Minneapolis, EE. UU.
  • Fundada en 2010
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, Estados Unidos, Irlanda y otros 5

Idiomas

inglés

precios de When I Work

Precio inicial:

$2,50/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sin versión gratuita

When I Work no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de When I Work está disponible a partir de $2,50/mes.

Sobre el proveedor

  • When I Work
  • Ubicado en Minneapolis, EE. UU.
  • Fundada en 2010
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Canadá, Estados Unidos, Irlanda y otros 5

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de When I Work

When I Work Software - 1
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When I Work

$2,50/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
$2,00/mes
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Prueba gratis
$29,99/mes
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Prueba gratis
$19,95/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de When I Work

  • Acceso móvil
  • Actualizaciones en tiempo real
  • Alertas y notificaciones
  • Almacenamiento seguro de datos
  • Base de datos de empleados
  • Búsqueda/filtro
  • Calculadora de costes de trabajo
  • Cambio de turnos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Cálculo de horas extra
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de ausencias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de control de horas
  • Gestión de docentes y personal escolar
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de médicos
  • Gestión de nóminas
  • Gestión de recursos
  • Gestión de subcontratistas
  • Gestión de tareas
  • Herramientas de seguimiento del tiempo online
  • Horas facturables y no facturables
  • Importación y exportación de datos
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Panel de actividades
  • Para centros de belleza y balnearios
  • Para comercio detallista
  • Perfiles de empleados
  • Planificación de personal
  • Portal de autoservicio
  • Presupuestos/previsiones
  • Previsión de trabajo
  • Programación a tiempo real
  • Programación automatizada
  • Programación de eventos
  • Recordatorios
  • Registro automático de tiempos
  • Registro único
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de ausencias
  • Seguimiento de ausencias por enfermedad
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento de vacaciones/ausencias
  • Seguimiento del tiempo
  • Seguimiento horas/gastos
  • Sincronización de calendario
  • Tarjeta perforada en línea
  • Tiempo y asistencia
  • Uso compartido de archivos
  • Varias ubicaciones

Alternativas a When I Work

Humanity es una plataforma de planificación de personal basada en la nube que acelera la creación de horarios hasta en un 80 %.
Sencillo software de administración de la fuerza laboral que te permite volver a gestionar tu negocio ¡Reserva una demo o pruébalo gratis hoy!
Aplicación de planificación de personal basada en la web y fácil de usar. Los gerentes de restaurantes crean, publican y administran horarios semanales en línea.
Los empleados pueden conectarse en línea para consultar un horario publicado, cambiar sus preferencias y solicitar tiempo libre o cambio de turno con la aprobación del gerente.
Software de planificación de personal y seguimiento temporal para empleados por hora. Crea horarios online y realiza un seguimiento del tiempo de los empleados.
Shyft makes engagement a daily habit for hourly employees to significantly improve attendance and optimize scheduling for companies.
Software de programación de tiempo para empleados que optimiza la forma en que se notifica a los empleados.
EZFacility centraliza la gestión de instalaciones recreativas, alquileres, ligas, registros, facturación y pagos.
Seguimiento temporal de los empleados con aplicación móvil y GPS. Permite ver quién está trabajando, dónde y en qué proyectos; todo en tiempo real. Fácil integración de nómina
Ayuda a las empresas a reducir costes y mejorar la eficiencia gracias a un seguimiento de tiempo y gastos innovador y fácil de usar que facilita la facturación y las nóminas.
Solución de planificación de personal que ayuda a las organizaciones a gestionar turnos, nóminas, permisos, cálculos de horas extras y más.
ProSpace is a Singapore-based company that can help organizations successfully manage hybrid work, and maximize their space utilization
ClickMeeting es una solución de seminario web basada en el navegador, que brinda el poder de los seminarios web a organizaciones de cualquier tamaño. Descubre más sobre ClickMeeting

Opinones de When I Work

Evaluación media

En general
4,5
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,3
Relación calidad-precio
4,4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
62%
4
28%
3
7%
2
2%
1
1%
Boyd T.
Boyd T.
Founder en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Most handy tool for our variable staff schedules

5 el mes pasado Nuevo

Puntos a favor:

I like how easy it is to schedule and adjust the schedule of staff, and how they can swap and take time off easily with MINIMAL to no involvement from management.

Contras:

I have no faults for this software. It's amazingly easy to use and I've had little to fault them on after nearly a decade of use.

Respuesta de When I Work

el mes pasado

Good afternoon Boyd, Cassee here with our Customer Care team. We received your feedback and I wanted to take a moment to follow up with you! We greatly appreciate that you took the time to provide feedback on When I Work. I'm so glad to hear that we've been able to help you manage your team's shifts and time off. Our goal is to make work less work, and it's always great to hear when we've hit the mark! Thanks again for taking the time to respond. Our care team would be happy to help if you ever have any additional questions! Best regards, Cassee

Stephanie A.
Owner en EE. UU.
Veterinaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

When I Work Works for Us!

5 hace 3 meses

Comentarios: Our schedules can (and have) change daily. For managers, having the schedule on-hand on any device has proven to be a huge time saver. Changes can be made immediately, in one spot and everyone on the team has access to the updated/most-current version of the schedule each day.

Puntos a favor:

The staff's ability to clock in and out on their mobile devices is a game changer, especially if they are off site when they realize they "forgot" to clock out. The ability to share a "real-time" schedule with a large team of people is also critical.

Contras:

On the admin/HR side it's a little complicated to read/compile the reports into usable data for processing payroll (it doesn't integrate with Quickbooks Desktop) but every thing else that helps the team out about this software is worth the small added labor to payroll processing.

Respuesta de When I Work

hace 3 meses

Hi Stephanie, Thanks for taking the time to provide this thoughtful review. It's great to hear that the option to communicate real-time schedules is helpful to you. We appreciate your feedback regarding payroll reporting and what options would be most helpful to you.

Kevin A.
Energy Consultant en Canadá
Servicios, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Scheduling Made Easy

4 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

For employers, it's incredibly easy to manage your employees hours all in one place, and for employees it helps manage your own hours and keep track of your hours that will be on your paychecks, add a great user interface and very user friendly options and that gives you a great application.

Contras:

A lack of mobile notifications from the app, buggy clock-ins and outs and a lack of a texting feature both on 1on1 sense and a group sense, the app leaves much to be desired.

Respuesta de When I Work

hace 3 semanas

Hi Kevin, Thank you for taking the time to leave a review. It's great to hear that When I Work makes it easy to manage employees. Our Customer Care team would be happy to assist with clock in and notifications within the app. If you would like some assistance, can you please submit a ticket here: https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket. Thank you!

Usuario verificado
Office Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Deceptive billing practices

2 hace 2 años

Comentarios: The software is okay. The program usually does what it should when it is not glitching. After 3+ years of using this product, it came to my attention that we were being overcharged every month. When I contacted customer service, they were unwilling to offer any solution, rather than explaining their confusing billing style. Not even a credit of any sort. The software sells you "user spots" in increments of ten. For a smaller business, there is a big difference between 10 and 20. So, if you have 11 employees, you need to pay for 20. How does that make sense? Even when we had less than 10 employees, we were being charged for 20. Please explain to me how that is not stealing? Their whole system is very confusing. I will be moving on to a new system because I am not satisfied with the customer service I received.

Puntos a favor:

It does what it is supposed to - enables us to schedule employees, notify them of their shifts, sends us a text when someone did not clock in or out.

Contras:

Their billing practices are very deceptive and not user friendly. They sell you "user spots" in increments of 10. It is very confusing how to downgrade but very easy to upgrade. I urge every customer who uses this program to check their billing to see what they are being charged for. Customer service is not helpful and seems like they are not interested in providing good customer service.

Respuesta de When I Work

hace 2 años

Hello - Thanks for taking a moment to share some feedback with us. I'm glad to hear that the software was meeting your needs for your workplace. I'm sorry for any confusion around our billing processes. Billing is based on spots purchased, not necessarily spots in use. I can see how that may have been confusing, I'm sorry about that. User spots are offered in increments of 10. Allowing the option to select a quantity of 10 is a way to fit many different businesses needs. We've found that offering increments of 10 spots ensures plenty of room for growth before needing to make any billing changes again. I can see how having a lower increment may be helpful and really appreciate you taking the time to share this feedback. If you have any additional questions or would like to discuss this further, feel free to submit a ticket at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/ Kindly, Adrianne

Krissy D.
General Manager en EE. UU.
Producción de alimentos, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

When I work

5 hace 2 meses

Comentarios: I loved the when i work app very much. I was able to look at my shifts as well as change and drop shifts, There is also the ability to chat with other employees about changing or swapping shifts.

Puntos a favor:

When I work is a great app as far as employee scheduling and shift changes. The app has sooo many great features available and it is very affordable.

Contras:

there were a few glitches with the software on ocassion when trying to pick up a dropped shift if you are already scheduled.

Respuesta de When I Work

hace 2 meses

Hi Krissy, Thanks so much for taking the time to share this feedback with us! We're happy to know that you're enjoying the app and features available, like easily having access to view your schedule, and being able to drop and swap shifts! Our users are the reason we do what we do. Please let us know if any questions come up, we're always happy to help. Warmly, Chelo