¿Quién usa Act!?

Act! es un software de CRM y automatización de marketing para pymes que quieren crecer. A diferencia de otras ofertas, Act! es la única plataforma probada que se adapta perfectamente a tu negocio.

¿Qué es Act!?

Act! facilita el crecimiento de las empresas brindando un CRM con potente automatización de marketing para crear el conjunto de herramientas definitivo. El paquete Act! también incluye Act! 365, especialmente diseñado para usuarios de Microsoft Office 365 que buscan un CRM sencillo con marketing por correo electrónico integrado. Durante más de 30 años, Act! ha sido pionero en el mercado de software empresarial para pequeñas y medianas empresas. Ofrece multitud de funciones, una flexibilidad incomparable y un valor excepcional que se adapta perfectamente a cada cliente.

Información sobre Act!

Act!

http://www.act.com

Fundada en 1987

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de Act!
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Resumen de precios de Act!

Act! no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Act! está disponible a partir de $25,00/mes.


Precio inicial

$25,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Funciones de Act!

  • Análisis y seguimiento del ROI
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Contenido dinámico
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Inteligencia de ventas
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing social
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Seguimiento de visitantes de la web

Lista completa de Herramientas de automatización de marketing

  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software CRM

Alternativas a Act!

Más alternativas a Act!

Reseñas de Act!

Mostrando 5 de 629 reseñas

En general
3,7/5
Facilidad de uso
3,7/5
Atención al cliente
3,4/5
Funcionalidades
3,7/5
Relación calidad-precio
3,8/5
Thomas O.
Director, Business Development
Productos farmacéuticos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/5/2018

"Love the ease of use for both entering data and retrieving info"

Comentarios: I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Puntos a favor: The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Contras: I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/5/2018
Paul B.
Managing Director
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/10/2019

"A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER"

Comentarios: We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Puntos a favor: I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Contras: There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/10/2019
Kathryn S.
CEO
Servicios para el consumidor, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/8/2020

"I have used this software sice ACT4"

Comentarios: Its a Like hate relationship. I use to call it LOVE hate. Its just a LIKE now.

Puntos a favor: The heritage base of this software is amazing. Its creators designed it to easily collect contact info was and is still unmatched. They thought of everything 20 years ago. They loved developing this software.
And Then ???

Contras: Every company that has owned ACT since Act 6 has treated it like an unwanted child. There is no pride attached to it. If it crashes support will get you and running. But if you run into a glitch in forms or something, your going to have to sail that ocean all alone

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/8/2020
Bud M.
President
Servicios financieros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/4/2017

"22 year plus customer Sage / Act"

Comentarios: Years ago Act software helped me build a tremendous mortgage business. Out of that experience, I am reaching out to offer some effective criticism to enhance your product. Good luck! Feel free to contact me anytime.

Puntos a favor: I was probably one of the first purchasers of Act. It is a great program that needs a company to put some serious thought behind making it work better. After shopping several other CRM software's I still think it is above the rest in both user friendly and functionality. You price for the product is more than fair (in fact, I think low) but the software runs like it is somebody's part time job.

Contras: Customer service is the worst. The guys in India are great and I have nothing bad to say about them but is there some reason I need to sit on a phone 45 minutes waiting to speak to the representative? Again I think Act could be the CRM leader but I don't see much improvement over the past few years. The principles of this company have sat back and let opportunities walk by not focusing on the customers needs. With all the apps and technologies available Act should have more to offer.When I purchase a product I do not expect to have to spend hours chasing down my answers through videos.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 16/4/2017
Cindy T.
Loan Officer
Servicios financieros, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2020

"This is a great place to start"

Puntos a favor: If you're new to using a CRM or want to keep things very simple, this system can't be beat for the money. It does all the basics with ease.

Contras: If you want to dig deeper and do email campaigns or capture custom information, this isn't the best system to use. When my company stopped supporting it, I began to have a lot of problems operating the system, and the ACT support team was not very helpful. I spent hours trying to use the system and then had to give us and switch to another one. This happened right after I renewed for another year, and they did not want to refund me.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2020