¿Quién usa AZZLY Rize?

Proveedores de salud conductual y tratamiento de adicciones. **Solo para más de 5 usuarios** Se prestan servicios tanto a organizaciones con fines de lucro como sin ánimo de lucro que brindan servicios para pacientes hospitalizados y pacientes ambulatorios que buscan una integración completa.

¿Qué es AZZLY Rize?

AZZLY Rize es un sistema todo en uno de EHR y RCM basado en la salud del comportamiento y el tratamiento de adicciones. Se atiende a organizaciones pequeñas, medianas y grandes. Las características clave de salud del comportamiento incluyen el registro electrónico, la programación, el recordatorio de citas, EHR, los planes de tratamiento, las notas de progreso, la herramientas de medición de resultados, la gestión de medicamentos, la gestión de retiros, las recetas electrónicas, EPCS, PDMP, las herramientas de comunicación con el paciente y facturación electrónica y el envío de reclamaciones. Altamente personalizable y escalable.

Información sobre AZZLY Rize

AZZLY

http://www.azzly.com

Fundada en 2009

Resumen de precios de AZZLY Rize

AZZLY Rize no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de AZZLY Rize

Programas de facturación médica
Asesoramiento de remesas
Entrada de códigos y cargos
Filtro de reclamaciones
Gestión de clínicas
Gestión de demandas de pago
Historial de facturas
Panel de control personalizable
Presupuestos y estimaciones
Procesamiento de reclamaciones
Seguimiento de la conformidad
Verificación de seguros
Conforme con HIPAA
Expediente del historial clínico
Expedientes de pacientes
Facturación
Gestión de calendarios
Gestión de listas de casos
Gestión de recomendaciones
Identificación de candidatos
Notas de evaluación
Planificación del tratamiento
Seguimiento de actividades
Verificación de la admisibilidad
Clínica de un solo profesional
Clínica de varios profesionales
Diagnósticos iniciales
Facturación médica
Gestión de empleados
Gestión de reclamaciones
Historia clínica electrónica/informatizada
Paciente hospitalizado/en el domicilio
Planes de tratamiento
Portal de autoservicio
Programación de citas
Recetas electrónicas
Recordatorios de citas
Seguimiento de la conformidad

Reseñas de AZZLY Rize

Mostrando 5 de 55 reseñas

En general
3,8/5
Facilidad de uso
3,7/5
Atención al cliente
4,2/5
Funcionalidades
3,7/5
Relación calidad-precio
3,6/5
Leslie T.
Director of Operations
Cuidado de la salud mental, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/4/2017

"We are committed to Azzly"

Comentarios: Customer support is absolutely a must for our organization. We rely on experts in the field. We don't have time to know everything about everything. We find people we trust who know how to do what we don't know how to do. Azzly is one of those experts who we have learned we can trust. They are a member of our Team. When a Therapist has a problem entering in a note or changing a diagnosis, Azzly is who they call and the problem is resolved. If the Billing Specialist is having a problem getting a claim to process, Azzly is who she calls and Azzly support team is there to help her figure it out. Is Azzly problem free - NO, however, they are committed to helping us work out any "bugs" in the system and/or tailor the program to meet our specific needs.

Puntos a favor: It is an "All in One" program; combines Scheduling, Financial, Clinical, & Medical charting

Contras: For some reason, when a client pays for services, even though we enter the Therapist's name we cannot pull a report that shows what has been paid by Therapist. We pay our therapists based on what was paid for the month and we have to manually calculate it. I really don't understand why we can't pull a report sorting by Therapists paid.

Respuesta de proveedores

por AZZLY el 11/4/2019

Leslie, we are so happy to have had your business these last few years. You had some concerns about the ease of use a couple years ago, and we're glad to report that our updates since have addressed many of the issues you brought up! Our latest update to AZZLY Rize has a robust and VERY customizable library of reports and our new filters make it easier than ever. New customers have been vocal about their pleasure with the ease of use.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/4/2017
Nathan S.
Owner/Operator
Hospital y atención sanitaria, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/1/2020

"Versatile and well developed"

Comentarios: We have been able to collaborate with our team 1000% better for better delivery of service and communication to insurance companies.

Puntos a favor: Secure online and very functional. We are a smaller company and have some specific needs that AZZLY has done a fantastic job of delivering solutions proving that we are important to them as a customer.

Contras: The only thing that I find challenging is the printing of medical records.

Respuesta de proveedores

por AZZLY el 4/2/2020

Thank you, Nathan. We're so glad to have been a value to your company.
Thank you for your review. Your feedback is important to us. It's how we get better.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/1/2020
Jordan G.
Program Director
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/6/2020

"Excellent EHR for Addiction and Behavioral Health "

Comentarios: Azzly has thought of everything a Substance Abuse Treatment Center and mental health facility could need, even RCM services. The Azzly Customer service is second to none! I am proud to be an Azzly client!

Puntos a favor: This system is comprehensive, user friendly and exceeds expectations! We are so happy to have a system that thoroughly and accurately captures information in a way that allows clinicians and providers to spend less time documenting and more time caring for patients! The document library is so large that we only had to create 4 custom documents.

Contras: The process of migrating data from our old system was extensive, but that was not an issue with Azzly.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/6/2020
Usuario verificado
Clinical Director
Cuidado de la salud mental, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/4/2019

"Ongoing challenges"

Comentarios: For as much as it costs, I would expect something amazing. AZZLY is not amazing. When it works, it's okay. I dread receiving an email notification that updates are coming because that frequently results in glitches that prevent clinicians from being able to document their sessions in real time or in the case of the most recent update, have to recreate work they've already done. I have seen hours of work disappear from the screen, only to have to be reentered. This has resulted in clinicians having to be paid for additional work hours because AZZLY wasan't working during their scheduled hours. I have been treated condescendingly by support staff when the software was not functioning. I am not aware of AZZLY offering to cover any of the additional costs or even to credit any of the fees when their software falls short, just an embarrassed apology from customer service.

Puntos a favor: I can access my work from any internet connection

Contras: It is not user friendly and frequently causes decreased productivity.

Respuesta de proveedores

por AZZLY el 30/4/2019

We would like to reach out and review the issues that you are having so we can improve your user experience. Please contact [email protected] so you can show us first hand what you are experiencing. We will also have one of our tech team on with us in case it is a browser or setting issue. We appreciate your sharing and we will dedicate the time to resolve if you reach out.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/4/2019
Holly S.
Clinical Associate
Cuidado de la salud mental, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/3/2020

"Azzly gets it done!"

Comentarios: It’s a huge improvement over Tier, but not as ‘there’ as it can be.

Puntos a favor: Azzly is a major improvement over the Tier program we once used. I can get group notes in much faster.

Contras: I do not care for the strange way of entering Dap notes. Why is it necessary to go into that weird window, enter the EME #, select forms, etc?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/3/2020