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a elegir el mejor software

¿Qué es Deputy?

Deputy es una herramienta de gestión de mano de obra que ha sido galardonada con múltiples premios. Con Deputy, puedes confeccionar los horarios del personal en minutos y luego publicarlos para tu equipo con un clic, administrar fácilmente los permisos laborales del personal, realizar un seguimiento del tiempo y la asistencia y sincronizar tus planillas de horarios con la nómina de manera fluida. Deputy se integra con más de 300 proveedores líderes de soluciones de punto de venta y nómina para brindar seguridad de extremo a extremo. Las aplicaciones gratuitas para iPhone y Android te dan la posibilidad de administrar tu negocio desde cualquier lugar. Comienza hoy tu prueba gratis.

¿Quién usa Deputy?

Deputy sirve a los siguientes sectores: hostelería, comercio minorista, eventos, atención médica, construcción, enseñanza, cuidado de niños, seguridad, servicios y cualquier otro sector que tenga la necesidad de administrar su personal.

Deputy Software - 1
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Deputy Software - 5

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Deputy

Deputy

4,6 (732)
$6,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
105
39
4,5 (732)
4,5 (732)
4,5 (732)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
$24,95
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
80
15
4,6 (1.067)
4,6 (1.067)
4,5 (1.067)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

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Homebase
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de control de horas
Seguimiento de tiempo en línea
TriNet Zenefits
Funcionalidades más valoradas
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Contratación de personal
Gestión de nóminas
Harvest
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de control de horas
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Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Cambio de turnos
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Funcionalidades más valoradas
Distribución de programas
Gestión de control de horas
Planificación de personal
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Funcionalidades más valoradas
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Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
When I Work
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Distribución de programas
Planificación de personal
Clockify
Funcionalidades más valoradas
Gestión de control de horas
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Seguimiento de horas de proyecto

Opinones de Deputy

Evaluación media

En general
4,6
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,5
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

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Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Contabilidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Clave para la gestión de empleados

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

Aplicación clave para el el fichaje de empleados en remoto.

Contras:

En pocos idiomas para la gestión de trabajadores en otros países

Julio
Chef en RU
Restaurantes, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Julio

5,0 hace 2 años

Comentarios: Me gusta es útil para mi

Puntos a favor:

Me gusta todo está muy bien creo que es perfecto

Contras:

Que no me dice la vacación debe presentar la vacaciones

Mónica
Mónica
CEO en España
Usuario de Linkedin verificado
Ocio, viajes y turismo, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Comparte tu agenda en segundos

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Es una buena herramienta para crear y gestionar tu tareas de forma simple y eficiente. Lo he probado para los clientes que llevo, y hacer colaboraciones entre equipos.

Contras:

Lo veo mas para una gran empresa que necesita llevar un control más exhaustivo de sus empleados para hacer uso del coste total de la herramienta. Para empresas pequeñas como la mía, no le veo utilidad.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

es una excelente herramienta de programación y seguimiento del personal

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

facilidad de uso , automatización de tarea , gestión de horario , comunicacion interna

Contras:

problemas técnicos, es dificil de usar , limitaciones en la prsonalizacion

Liliana
comerciante en México
Propiedad inmobiliaria comercial, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

muy buena app la recomiendo ,para tener muy organizado los horarios de entrada y salida

4,0 hace 2 años

Comentarios: tiene una funcionalidad muy buena y precisa,se puede hacer el pago con facilidad,registra con precision las horas de descanso ,entradas y salidas etc

Puntos a favor:

que es una app muy util y confiable para registrar con precision las horas de descanso entradas y salidas,horarios,etc

Contras:

pues alo mejor me gustaria que tuviera mas opciones de trabajo.

Anthony
Anthony
finance and international business en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Alimentación y bebidas, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

allows for more accomplished work

5,0 hace 5 meses

Comentarios: It allows me to have order and coordination in all my work, using this platform I do not have to move to others causing confusion

Puntos a favor:

It is a platform with multiple very nice functions for my work that benefit me in monitoring and planning, its system is very easy to use and that has allowed me to have a more professional development in my area by presenting projects in the estimated times with on-time monitoring real where I can have control of the evolution and update. and also helps me with the coordination of schedules, shifts and total hours worked

Contras:

It has been completely to my liking and there are no bad dislikes or bad flaws, I like everything and I feel happy using it

Becki
District Manager en EE. UU.
Contabilidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great product !

5,0 hace 10 meses

Puntos a favor:

I absolutely love the online time clock and schedule feature. It also helps me keep track of a large team across multiple locations. My labor has never been more accurate. This is a great product with fair pricing.

Contras:

Importing to my payroll system was a little difficult at first but with support we worked out the kinks.

Carlos
Director en EE. UU.
Almacenamiento, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Good Tool for Shift Management

4,0 hace 4 semanas Nuevo

Puntos a favor:

Time management for shift, news feed for internal communications and ease of shift set ups. Easy to use phone app for leaders and team members.

Contras:

Integration with other tools , need to manually cancel shift to not accrue points

sicilia
Office Manager en EE. UU.
Servicios medioambientales, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

We use Deputy for employee scheduling

3,0 hace 11 meses

Comentarios: As the primary user, I don't enjoy using Deputy, but it does the job that we need it to do.

Puntos a favor:

It is necessary for us to have a scheduling software that has a mobile app with location services. Deputy does the job.

Contras:

In the past 2 years Deputy has gone through a few updates where they changed the location of certain functions and did not have a tutorial on where to find the moved functions. Additionally, some of our employees work overtime and Deputy will not add them to the schedule if they have more than 40 hours.

Lourdes
Wellness Coach en Irlanda
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Great Product

5,0 hace 3 meses

Comentarios: Great experience, I'd definitely recommend it.

Puntos a favor:

It's a really great App if you have a company and the team. Deputy helps to organise many things within an organization. It allows managers to send the schedules, approve staff anual leave requests, see and share news feed within a company and a few other beneficial features.

Contras:

We have no complains about this product.

Rocco
Operations Manager en RU
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Good app for Time Management

5,0 hace 7 meses

Puntos a favor:

A great system easy to use and great mobile app! Reports can be better but overall I am very happy with Deputy.

Contras:

Payroll Report options and approved timesheets view

Utsav
Head Chef en Australia
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Love it. Great Product. Highly Recommended.

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

I have to create rosters, manage timesheets, monitor lot of activities including labour percentages and all and deputy provides such an easy and user friendly way of doing all that I do. Copying and pasting shifts is a joy. Overall user experience is great for me.

Contras:

Not that I remember in specific. However, total labour cost tracking mechanism like Employment Hero's would be a plus.

Jane
Business development manager en Australia
Hostelería, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Built for Hospitality

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall great, and the staff love it.

Puntos a favor:

Deputy is very user-friendly and well-designed for users at every level. We love the app the the accessibility that it offers (and is expected by) our staff. The onboarding feature is great - it has really streamlined our onboarding process.

Contras:

The newsfeed is handy but lacks functionality; you can attach a document, but we REALLY need a place to store company documents such as policies and handbooks so they can be easily referred to by staff (we currently have to email them). In order to meet the key needs of the customers, Deputy should implement this feature ASAP - please!!

Paula
Operations Manager en Nueva Zelanda
Construcción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Pros about Deputy

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall amazing experience, very happy with it!

Puntos a favor:

Time tracking, schedule and gps location.Also the connection with xero and other softwares

Contras:

Users not being able to attach photos on the journal

Marco
Owner en Italia
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

What a surprise!

5,0 hace 2 años

Comentarios: It solved a really great problem for my company, since the program I was using before didn't help me to monitor the time clock.

Puntos a favor:

Really easy to use it, friendly interface and great customer service.

Contras:

That it doesn't remember the hours we set and if they're different from the ones programmed we can't do anything about it

Ted
Helpdesk Agent en Bulgaria
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Best Scheduling App

5,0 el año pasado

Comentarios: We can not function without Deputy because it organizes our work schedules, vacations, leaves and etc. all in one place visible for all employees.

Puntos a favor:

Easy to use and straightforward interface.

Contras:

There should be a functionality to restrict start of shift to a particular location

Victoria
Business partner en España
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Deputy has been a lifesaver for managing my team's schedules and shifts. It's made my life so much easier!

3,0 hace 12 meses

Puntos a favor:

The shift scheduling and time tracking features are incredibly helpful and intuitive. It's also great for communication with my team.

Contras:

I wish the reporting features were more customizable and easier to use. The interface can also be a bit overwhelming at first.

Greg
Managing Director en Australia
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Recommended, but not for everyone.

4,0 hace 2 años

Comentarios: It did improve our capacity to track where and when our workers were and how our costs should be distributed along our projects. In other words, it has been a good tool to admin/track/adjust our efficiency.

Puntos a favor:

Deputy helps to accurately schedule workers and track their time. This helps the administration to check the efficiency and efficacy as most of the time, laboring hours can go out of hand.

Contras:

Although Deputy helps with scheduling and hours tracking, as an admin user it does demand a lot of time toschedule, set tasks for workers, approve timesheets, adjust or modify.

Harry
Chef en RU
Organización de eventos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Deputy for sunnyfields

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

The ease of use in the mobile app. Doesn’t take much to explain to others

Contras:

No POS system when I used it last (was over a year ago) I want to implement everything into one app

Conor
General Manager en EE. UU.
Comercio minorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Easy to use product

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Product is easy to use and offers multiple features

Contras:

There isn't anything that comes to mind

Aidan
Cellar Door Manager en Australia
Hostelería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Deputy for rostering and payroll is effective and efficient

5,0 el año pasado

Comentarios: Deputy has helped with simplifying rostering, award interpretation, communicating business essential info to staff, payroll, and recording staff details. Not everything is 100% perfect, but I've yet to come across a better integrated solution.

Puntos a favor:

Award interpretation takes the guesswork out of paying employees correctly. Notifications when awards update makes it easy to keep up to date with rates and penalties.Rostering is simple, and allows staff to attempt to cover their own shifts is required.

Contras:

Some auto shift creation functions could be easier to set up I guess

Simbarashe
Managing Director en Australia
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Good for small businesses

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

The ease of use and the user friendly interface for start is good for a small business that has one person doing multiple roles. Having a mobile app that can be used across most mobile devices makes it a very efficient tool for communication with staff and also a perfect system for timesheet signing. The added bonus is the geolocator for enabling shift work at multiple destinations to only be able to clock in close to the designated place of work.

Contras:

Timesheet approval function on the mobile app needs improvement

Catherine
Customer Services Supervisor en RU
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

It works

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

It's good for tracking exactly how long you've been working, and showing who else in the organisation is working or on break.

Contras:

Editing annual leave requests is almost impossible and it doesn't give the requester an opportunity to cancel the leave if they no longer need it.

Amy
GM en EE. UU.
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great Product

5,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Scheduling and product is very user friendly. I love the mobile access especially when I am out of the office. The timesheets are very easy to use. Set up is extremely easy.

Contras:

#1 complain is Deputy does not notify the admin when a scheduled person drops their shift.

Diane
Sous Chef en Australia
Hostelería, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Deputy

5,0 hace 2 años

Comentarios: It is good to use

Puntos a favor:

Easy to use, user friendly, the process is good

Contras:

Cannot use with out an internet, but it’s okay