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ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

¿Qué es ConnectWise ScreenConnect?

ConnectWise Control (anteriormente ScreenConnect) es una solución rápida, confiable y segura de asistencia, acceso y reunión remota. Las reuniones en línea permiten a los usuarios colaborar, realizar sesiones de capacitación, proporcionar actualizaciones de proyectos, chatear o cualquier otra cosa. Colabora con otro técnico para trabajar en una sola sesión simultáneamente. Varios técnicos pueden colaborar colectivamente en una sesión de asistencia; utilizando las habilidades respectivas para ayudar más eficientemente a tus clientes.

¿Quién usa ConnectWise ScreenConnect?

Profesionales de TI

ConnectWise ScreenConnect Software - 1
ConnectWise ScreenConnect Software - 2
ConnectWise ScreenConnect Software - 3
ConnectWise ScreenConnect Software - 4
ConnectWise ScreenConnect Software - 5

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ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1.915)
$36,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
57
9
4,6 (1.915)
4,6 (1.915)
4,4 (1.915)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
$34,90
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
84
12
4,7 (750)
4,5 (750)
4,7 (750)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a ConnectWise ScreenConnect

ISL Light
Funcionalidades más valoradas
Acceso desatendido
Control/Acceso remoto
Uso compartido de la pantalla
GoTo Webinar
Funcionalidades más valoradas
Archivos de audio y vídeo bidireccionales
Chat en tiempo real
Streaming de presentación
Webex Suite
Funcionalidades más valoradas
Audio y vídeo bidireccional
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
NinjaOne
Funcionalidades más valoradas
Control/Acceso remoto
Gestión de parches
Supervisión de servidores
LastPass
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento encriptado de contraseñas
Gestión de credenciales
Sincronización de contraseñas
SysAid
Funcionalidades más valoradas
Alerts/Escalation
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Autotask PSA
Funcionalidades más valoradas
Gestión de tickets
Gestión de tickets de soporte
Seguimiento horas/gastos
Dynamics 365
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de contactos
Creación de factura
Creación de informes financieros
Totango
Funcionalidades más valoradas
Contratación de personal
Creación de informes/análisis
Gestión de clientes

Opinones de ConnectWise ScreenConnect

Evaluación media

En general
4,7
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,5
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
73%
4
22%
3
3%
2
0%
1
0%
Gerry
Gerry
Manager of Project Services
Usuario de Linkedin verificado
Seguridad informática y de redes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Great product

5,0 hace 2 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de vídeo
Yosue
Yosue
Diseñador Web en Chile
Usuario de Linkedin verificado
Desarrollo de programas, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Soporte remoto confiable y completo para empresas de todos los tamaños

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Ofrece un soporte remoto confiable y muy seguro, es perfecto para empresas de todos los tamaños. Me encanta lo fácil que es de usar gracias a su interfaz intuitiva, y las funciones completas como el acceso remoto, el uso compartido de pantalla y el chat en vivo hacen que resolver problemas a distancia sea muy fácil de realizar

Contras:

Es importante tener en cuenta que el costo de la plataforma podría ser un poco elevado para ciertas empresas, ya que sus precios se adaptan al número de usuarios y las funciones que necesites utilizar

Geovanny
Administrativo en Ecuador
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

ConnectWise Control la mejor opción en asistencia para los clientes

5,0 hace 2 años

Comentarios: Me ayudado mucho con mis clientes la atención es más rápida y con los empleados me ayudado mucho en el teletrabajo y también este sistema me ayuda mucho en las reuniones del trabajo

Puntos a favor:

Me gusto mucho la asistencia para nuestros clientes, es una herramienta para las reuniones en el trabajo y también la función de teletrabajo que ayudado mucho en estos años

Contras:

Todo el sisyema me gusto mucho todas las herramientas son muy útiles

Yunus Emre
Yunus Emre
Human Resources Intern en Polonia
Usuario de Linkedin verificado
Logística y cadena de suministro, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easy Way To Connect

5,0 hace 9 meses

Puntos a favor:

Easy of use and fast interface Support different operating system such Windows and OS

Contras:

There were so many updates. So, it needed to be updated frequently by IT.

Clayton
IT Manager en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Remote Management

5,0 hace 9 meses

Puntos a favor:

I love the responsiveness and options we get when using ScreenConnect. The Backstage has come a long way and the ability to send commands to all clients at once is a huge bonus.

Contras:

Sometimes you have to restart the service after an outage before it gets you back in.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Hardware informático, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

It is simple to access the server with ConnectWise remotely.

3,0 hace 2 años

Comentarios: Mainly what we are dedicated to is structuring programmatic projects of our computer and hardware services, it is essential in this sense that when a problem arises at any time we can be 100% notified with notifications to repair the process of any program that we have in operation. on the server.This program has undoubtedly helped us a lot, we don't need to go back to work, with a home computer it's enough to be able to check the server, which is as if we were doing it live at work.

Puntos a favor:

Initially, it is very easy to be able to connect everything with connect wise, especially for what we use it for, which is the testing server. Reciprocally, it generates more learning information where we move very well.Many times I leave the office and I receive messages of serious concerns about server errors where technicians are waiting for my help and direction. Thanks to the program, I can easily generate this by connecting from my home and everything has gone great.

Contras:

There are some applications that are not compatible and tools that conectwise does not have at this time, other programs do.According to this, currently it will not be an impediment to change it, but in the future it may possibly be.

Uriel
Sr Systems Engineer en México
Seguridad e investigaciones, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Connectwise tool for managing servers and workstations

5,0 hace 4 meses

Comentarios: Very good tool to have all devices centralized to avoid connecting each time to different vpn, and to go directly to each business and different countries.

Puntos a favor:

The best thing is that you have all servers and workstation consoles centralized, if you have different business units or supporting other countries, you can have a better approach using Connectwise

Contras:

The only thing I have noticed is just that for a couple of servers, sometimes the CW agent needs to be re-installed since it reports as disconnected.

Graham
Manager en Canadá
Administración gubernamental, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ConnectWise ScreenConnect in the Country!

5,0 el año pasado

Comentarios: Neutral! Product works, does what it says it does, we find Teams is replacing it for daily usage.

Puntos a favor:

It just works! Its not fancy looking, but its got all the bells and whistles!

Contras:

Talking to sales is extremely difficult to get pricing/quotes, be prepared to chase them!

Scott
COO en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ScreenConnect is an excellent product

4,0 hace 2 años

Puntos a favor:

Easy to manage and use for remote support and remote control

Contras:

File transfer is slow. It works, but the speed is very slow.

Austin
Admin en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Screen connect review

5,0 hace 9 meses

Comentarios: Overall I have been pleased with the use of screen connect. Its a great mostly reliable tool and would love to use it in the future and recommend its use.

Puntos a favor:

How easy it is to setup and deploy and also how easy it is to remote into machines and all the controls you have.

Contras:

Sometimes the connections can drop or the deployment wont work for what ever reason.

Shane
Systems Administrator en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 1.001-5.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ScreenConnect is Simple to use!

4,0 hace 6 meses

Comentarios: As a company, we're happy to use ScreenConnect for our remote management solution.

Puntos a favor:

It is easy to search for endpoints, add endpoints, and connecting to endpoints is as simple as a click, or adding one time support sessions.

Contras:

Sometimes it's difficult to make groups of endpoints due to the advanced filtering options

Robert
ITO en EE. UU.
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ScreenConnect is Good, But Could be Better

4,0 hace 9 meses

Comentarios: Very good overall and would recommend. Their partnership with BrightGauge needs lots of improvement from the reporting side, but ScreenConnect itself has been very good.

Puntos a favor:

It's great for remote access into another users computer, even if just one of your own. Support is good and there is no downtime.

Contras:

Features like "Screen Blanking" can be very clunky. Often when I set the remote screen to be blanked out, I will have a session go to sleep, and when I get back on the screen blank setting has been disabled. This is highly frustrating when needin privacy in a remote setting.

Ketan
IT en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Remote Assistance made easy with ConnectWise

4,0 hace 4 meses

Comentarios: Overall, the product is good for it's intended purpose and easy to use.

Puntos a favor:

What I most like about this product is the option to connect using the browser or desktop app.

Contras:

I least liked it's display not being very clear when connected to a remote computer.

Daniel
Service Delivery Manager en Nueva Zelanda
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Connectwise Control - An amazing remote app

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall, ConnectWise Control has been a popular and reliable remote desktop software that has provided many useful features for our engineering team. Engineers have found it easy to use, and appreciate the ability to customize the software to meet their specific needs.

Puntos a favor:

Many users have found the software intuitive and easy to navigate, making it simple to provide remote support to clients. Also, ConnectWise Control is known for its strong security features, including two-factor authentication, session recording, and permission-based access. This helps for external and internal security requirements.

Contras:

The pricing model may not be suitable for smaller businesses or those with limited budgets. Security permissions are confusing but support are there to help with that.

Mohamed Salah
Project Manager en Túnez
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

A Comprehensive Remote Support Tool: ConnectWise Control

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall, ConnectWise Control is a great choice for businesses looking for a reliable and secure remote desktop support tool. The intuitive interface and customizable features make it suitable for a variety of business needs.

Puntos a favor:

ConnectWise Control is a great remote support tool that offers users a comprehensive suite of features. The platform is easy to use and the support team is always available to help with any issues. I have used it to help my customers troubleshoot their systems and to transfer files, and it worked perfectly every time. It is a reliable and secure platform that I would definitely recommend.

Contras:

ConnectWise Control can be somewhat expensive for small businesses and the setup process can be a bit tricky for those who are unfamiliar with the software. Additionally, it lacks some advanced features that may be necessary for certain businesses.

Bongani
Bongani
IT TECHNICIAN en Sudáfrica
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Personal Experience with ConnectWise Control

5,0 hace 2 años

Comentarios: It saves me travelling costs as I don't have to be on site to repair or provide support to my clients, thus saving me money and time.

Puntos a favor:

Controller meetings start rapidly.Specialist establishments rush to finish.On premise server refreshes rush to finish, commonly in under 10 minutes.Impromptu help meetings are natural and simple to begin

Contras:

the controller task bar bugs out more than it ought towhile doing a far off meeting from the help tab, possibly a few times it prompts for adminstrator access when this entrance is required. more often than not it simply dark screen when UAC input is required.it doesn't scale well when multiple screens are engaged with a far off meeting

Terri
Director of Ops en EE. UU.
Servicios jurídicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

ConnectWise works

5,0 el año pasado

Comentarios: Overall ConnectWise screen connect works for the simple remote sessions.

Puntos a favor:

The simplicity of this product makes it easier for the individuals who don't like or are intimidated by technology.

Contras:

Working with dual monitors is not as user friendly and it is a problem for individuals who are versed in technology.

Jacob
IT SUpport Engineer en Australia
Comercio mayorista, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Cant user for Days on end due to their broken 2FA

4,0 el año pasado

Comentarios: Avoid Avoid Avoid represents a massive corporate risk

Puntos a favor:

Not their support its almost non existant

Contras:

Reliability, the broken 2FA issue is a massive deal breaker, essentially bricking the application for days on end, and support takes days to resolve.

Allegra
Network Specialist en EE. UU.
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ScreenConnect Review

4,0 el año pasado

Puntos a favor:

I like that we can now see software on the machine without logging in as the user. I also like that I can now login as the user on remote desktop without guiding them to join a session.

Contras:

The expired token can be a problem. I appreciate that it clears up if someone is using up a seat and isn't at their computer anymore but I do wish it had maybe an idle timer instead of it running into that when I'm in the middle of something.

Sarah
Office Manager en EE. UU.
Práctica de la abogacía, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

ConnectWise

5,0 hace 2 años

Comentarios: Excellent. We have had no problems with this program.

Puntos a favor:

I feel that ConnectWise is very secure and I feel safe using this site to remote into our system. We have alot of sensitive data and I feel that it is very secure.

Contras:

There are a lot of steps to go through before you are connected.

Shawn
IT Manager en Trinidad y Tobago
Empaquetado/entrega de mercancía, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great tool for remote support

5,0 el año pasado

Puntos a favor:

Simple end user experience. The process to gain access to remote support is quick and simple. Provides a free option for home users

Contras:

Customer support takes long for feedback

Motti
Motti
Sr Systems/Network Admin/Engineer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Useful product

4,0 hace 2 años

Comentarios: Generally good daily use as a remote support tool.

Puntos a favor:

I can paste to the keyboard. I have access to the systems backend. The system lets me use powershell without being logged in.

Contras:

The deploy tool does not work well. I can not set MFA easily for users. Setting up SSO is a challange.

Penny
HR/Accounting en EE. UU.
Productos químicos, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good product to use

5,0 hace 2 años

Comentarios: Overall it works pretty well.

Puntos a favor:

Makes things easier in working with co-workers or other businesses

Contras:

Sometimes its a little finicky and I have trouble connecting the first time. It also asks me to verify my identity too often.

Nick
Nick
System Engineer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Review

5,0 hace 2 años

Comentarios: very good

Puntos a favor:

soild and reliable remote support tool works well

Contras:

no cons it is a soild and reliable remote support tool works well

Dylan
IT Specialist en EE. UU.
Práctica de la abogacía, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Quick and Easy to use

5,0 hace 2 años

Comentarios: Honestly, It's great and works really well!

Puntos a favor:

I liked how quick and the different types of features offered.

Contras:

There are times when it's slow to connect to the website.

Tarek
Customer Service Specialist en Egipto
Externalización/deslocalización, 10.000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Remote working is the main event in this software

4,0 hace 2 años

Comentarios: I'm so thrilled by the great outcome and its efficient performance in the process.

Puntos a favor:

I love this software for what it gives, function features such as hosting a meeting while supporting other agents.

Contras:

It doesn't support all the languages and it only has chats and emails as it doesn't support phone engagement.