¿Quién usa Canopy?

Profesionales fiscales, contables, abogados fiscales, agentes inscritos.

¿Qué es Canopy?

Canopy crea productos de software de impuestos con un propósito: facilitar la vida fiscal. Practice Management aumenta la eficiencia de tu flujo de trabajo al tiempo que mejora las relaciones con los clientes mediante un portal de clientes y la gestión avanzada de proyectos. Tax Resolution te ahorra horas en cada caso con formularios del IRS (servicio de impuestos internos de EE. UU.) rellenados automáticamente y asistentes de resultados de casos. La herramienta Transcripts de Canopy te permite extraer transcripciones del IRS en tan solo dos minutos. Conócelo con una prueba gratis (no se requiere tarjeta de crédito).

Información sobre Canopy

Canopy

https://www.canopytax.com/

Fundada en 2013

Resumen de precios de Canopy

Canopy dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Canopy está disponible a partir de $99,00/mes.

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Precio inicial

$99,00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

En línea

Funciones de Canopy

  • Acceso remoto
  • Asistencia remota
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Colaboración
  • Conferencias web
  • Firma electrónica
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de huso horario
  • Softphone
  • Supervisión de la actividad de los empleados

Lista completa de Herramientas para teletrabajar

  • Conciliación bancaria
  • Contabilidad de deudores
  • Contabilidad de fondos
  • Contabilidad de los proyectos
  • Empresas de contabilidad CPA
  • Facturación
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de impuestos
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Lista completa de Programas de contabilidad

  • Base de datos de contactos
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  • Facturación recurrente y suscripciones
  • Facturas personalizables
  • Gestión de demandas de pago
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  • Pagos móviles
  • Portal de facturación
  • Procesamiento de pagos
  • Varias divisas

Lista completa de Programas de facturación

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  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de documentos
  • Gestión de personal
  • Gestión de proyectos
  • Para empresas CPA
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Lista completa de Programas de gestión de operaciones contables

  • Diagramas de Gantt
  • Gestión de carteras
  • Gestión de ideas
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Metodologías ágiles
  • Modelos personalizables
  • Métodos tradicionales
  • Portal de clientes
  • Seguimiento costes hasta finalización
  • Seguimiento de hitos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tablero kanban

Lista completa de Software de gestión de proyectos

  • Control de procesos de aprobación
  • Declaración de impuestos
  • Facturación
  • Formularios de impuestos
  • Gestión de clientes
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Planificación de escenarios
  • Portal de clientes
  • Seguimiento de fechas de vencimiento

Lista completa de Software de gestión de prácticas tributarias

  • Acceso sin conexión
  • Archivo de documento
  • Control de versiones
  • Conversión de tipo de archivos
  • Ensamblaje de documentos
  • Firma electrónica
  • Herramientas de colaboración
  • Indexación de documentos
  • Reconocimiento óptico de caracteres
  • Recuperación de archivos
  • Retención de documentos
  • Seguimiento de la conformidad

Lista completa de Software de gestión documental

Alternativas a Canopy

Más alternativas a Canopy

Reseñas de Canopy

Mostrando 5 de 92 reseñas

En general
4,5/5
Facilidad de uso
4,4/5
Atención al cliente
4,5/5
Funcionalidades
4,3/5
Relación calidad-precio
4,1/5
Danny N.
Owner
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/4/2018

"Canopy takes the headaches out of client management by offering a way to keep client info organized."

Comentarios: Improved practice management and time management. As well as a simple way for clients to securely share their files with me.

Puntos a favor: That all client info, files, communication, notes, and tasks are in one application. It has helped eliminate the need to jump around from application to application to find the info I need to manage all my clients accounts.

Contras: The task feature can use some updates in simplification and added features. I still prefer Jetpack Workflow to help manage my tasks until Canopy improves this feature. I also get frustrated that there isn't a way to simply email a file stored in Canopy to a client that maybe isn't using the portal feature, rather than downloading and adding to an email as an atachment,

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/4/2018
Usuario verificado
Director Of Marketing And Business Development
Servicios financieros
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/4/2018

"Canopy is to be loved."

Comentarios: Client file organization and communication system all in one software. All tax forms and ease of editing client files... it's great.

Puntos a favor: Overall functionality and ease of navigation. Bonus points for cool GUI and branding. The Customer Support staff is absolutely outstanding.

Contras: The billing section needs a lot of work. Need to be able to automatically run batches of clients on a monthly basis. I know this is being addressed but it's still an issue for us.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/4/2018
Dustin J.
District Manager
Bienes de consumo, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/1/2020

"Customer Service is Terribly - This Company is too new to meet deadlines"

Comentarios: Purchased a license in order to use their Tax Prep software (NOT the tax management software - ability to track clients and manage the funnel of taxes). Was told everything would be ready in time, and I ensured they knew I was only buying now because the Tax Prep software was going to finally be ready. (They told me 4 different dates for when this would be ready as I've been working with their sales for 2 years, waiting for them to get things together). Jumped in and decided to make them our company for our tax prep business, and everything went wrong. Salesperson we worked with had quit, implementation team was slow, and then I got off the phone with a support person who casually mentioned that the tax software was tossed out for this year. We had no clue, completely SOL as we have 4 weeks until tax season started and had to rush to find another company. All done without an apology, just "oh that's funny, I thought everyone knew that we couldn't get the software ready", even though we were assured that it would be - for a quick sale I imagine. Lots of back and forth with different support team members. We had been paying for two months and getting everything switched to their platform - which took an enormous amount of time and effort from our people, just to be told they won't have it ready for us and we will not receive a refund. I told the support manager before about this review being posted and was told I "might get a call back" for help.

Puntos a favor: The software is cloud based and therefore easy to access.

Contras: The company consistantly made promises that they were unable to uphold. Pushbacks on product releases that we desperately needed, and no refund for their mistakes. Not the company you want to go with when you need something dependable. They're a tax company which makes it even more absurd that they mess around with deadlines.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/1/2020
Julie L.
Accountant Representing
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/4/2018

"As a tax professional with various types of clients I love it all in one place"

Comentarios: Having a secure portal and most of my client tax information in one place.

Puntos a favor: The creators and tech support of this program are responsive to the end users requests and the site is updated, the tech support amazing, and until they get a feature installed, will help you with a work around to use in the mean time.

Contras: That I cannot print lists easily, that clients cannot fill out their own portal information, and most importantly, that I cannot due my clients regular income taxes here thereby having all the important information saved in place.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/4/2018
John B.
President
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/5/2018

"Great product extraordinary customer support!"

Comentarios: In it's fully developed form this product would be second to none! At the moment we use the product primarily for form population and transcript reports.

Puntos a favor: Integrated Form population - detailed client survey - transcript reports - assistant for innocent spouse and penalty abatement

Contras: no chronological record per client to record calls and history of actions taken - no integrated calendar per user per client integrated to a record showing actions taken - email is not very functional or user-friendly at this point.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/5/2018