18 años ayudando a las empresas ecuatorianas
a elegir el mejor software

¿Qué es Zoho Writer?

Procesador de texto de última generación con colaboración en vivo e integración de MS Word.
Escribe, revisa y publica tus documentos desde una sola herramienta, ¡todo gratis! Potente herramienta de procesador de textos en línea que te permite crear, editar, revisar y publicar tus documentos desde cualquier lugar, en cualquier dispositivo.

¿Quién usa Zoho Writer?

Trabajadores independiente, pequeñas, medianas y grandes empresas.

Zoho Writer Software - 1
Zoho Writer Software - 2
Zoho Writer Software - 3
Zoho Writer Software - 4

¿Tienes dudas sobre Zoho Writer? Compara con una alternativa popular

Zoho Writer

Zoho Writer

4,4 (40)
$0,01
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
52
24
4,5 (40)
4,6 (40)
4,4 (40)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
$159,99
Versión gratuita
Prueba gratuita
17
5
4,6 (2.482)
4,4 (2.482)
4,2 (2.482)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Zoho Writer

Microsoft Word
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Almacenamiento de documentos
Gestión de documentos
Google Docs
Funcionalidades más valoradas
Creación de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
Microsoft 365
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Herramientas de colaboración
Uso compartido de archivos
Bigle
Funcionalidades más valoradas
Firma de varias partes
Firma electrónica
Seguridad de datos
Legito
Funcionalidades más valoradas
Controles o permisos de acceso
Firma electrónica
Herramientas de colaboración
LogicalDOC
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Controles o permisos de acceso
Uso compartido de archivos
OnBase
Funcionalidades más valoradas
Almacenamiento de documentos
Almacenamiento seguro de datos
Gestión de tareas
Contentverse
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
Centralpoint
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.

Opinones de Zoho Writer

Evaluación media

En general
4,4
Facilidad de uso
4,5
Atención al cliente
4,4
Funcionalidades
4,4
Relación calidad-precio
4,6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
55%
4
35%
3
8%
2
3%
Souleymane
Souleymane
Training assistant en Mauritania
Usuario de Linkedin verificado
Minería y metalurgia, 5.001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Zoho Writer is a tool for handling your texts and compositions.

4,0 hace 2 años

Comentarios: Zoho offers real-time collaborative text editing, allowing you to work on documents with collaborators in real time.

Puntos a favor:

What I really like is that, in addition to its writing capabilities, Zoho Writer allows you to integrate other software such as Google Drive or OneDrive, making it easy to access and import your stored files.

Contras:

What I don't like is the interface, which I personally don't appreciate much, despite it being a good text editing tool.

Tejas
CEO en Singapur
Entretenimiento, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Wonderful Free Product

5,0 el año pasado

Comentarios: I use it because of its simplicity and the fact that sharing and downloading your document in multiple formats is much easier than with Google Docs or Microsoft Word on Android.

Puntos a favor:

Zoho writer is an excellent, completely free document editor with an elegant design and awesome export options.

Contras:

I have only found three small issues with Zoho writer: 1) Onboarding within the Android app is slow and often crashes the app 2) Copy Paste from other apps is slightly strange and loses all formatting, including paragraph breaks. 3) There is no markdown support

Respuesta de Zoho

el año pasado

Hi Tejas, Thank you for appreciating Zoho Writer. Regarding the onboarding issue you've mentioned we're actively working on resolving them and it should be available soon. Also we would like to let you know that Zoho Writer supports markdown in its web version: https://help.zoho.com/portal/en/kb/writer/user-guide/editing-formatting/working-with-text/articles/working-with-text#Introduction_to_Markdown_in_Zoho_Writer. If you can share any sample text where the formatting is lost after copy paste it will help us drill down the issue. Please contact us at [email protected] with your suggestions and feedback. Thanks!

Davide
ceo en Italia
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Nothing new under the sun

3,0 hace 10 meses

Puntos a favor:

The software works well, nothing to say about it, but it have really anything more than google docs?

Contras:

it's expensive and do nothing significant more than free alternatives

Rick
Rick
Director en Argentina
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Considerably more powerful than Google Docs and just as free

5,0 hace 7 años

Puntos a favor:

Any frustrated user of Google Docs should run not walk to check out Zoho Writer, a free online collaborative writing tool that equals Docs in every way and surpasses it in many others. Yes, you can collaborate with others on a document, just like Docs, which means you can comment, contribute together, and write together in real time. It's also easier to track and see changes in Zoho Writer than it is in Docs. You can publish to a Wordpress blog. Seriously I would need to write a blog post to over Zoho Writer's features than Docs can't match, but here's a few that I like and use: Templating (any doc you create can become a template for new docs); built-in mail merge; electronic signatures, importing documents from other cloud drives; saving to other cloud drives; per document offline mode; exporting as epub, open document (or Word, of course); a well-designed interface with color icons; personal dictionary; Quick Text (autotype of sorts); built-in thesaurus; endnotes and footnotes; table of contents; extensive formatting and printing tools.... OK, I'll stop. The feature list is extensive. If there's something Zoho Writer lacks, I haven't noticed it yet.

Contras:

It runs a little slow on underpowered machines, like the Chromebook I'm writing on now. Also, it wasn't immediately apparent how to turn off seeing and tracking changes.

Ankush
Ankush
Manager-Finance en India
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 501-1.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Zoho Writer: Simple Collaboration Tool to Achieve Goals

5,0 hace 3 años

Comentarios: Zoho Writer is part of Zoho Suite. Zoho Writer is user friendly and easy to use tool which can resolve almost all the challenges faced during document processing.
Affordable and recommended.

Puntos a favor:

Zoho Writer is an awesome document processing tool which help users to collaborate and edit simultaneously. Following are the key features of Zoho Writer: 1. Helps in working remotely 2. Enables users to add comments 3. Emojis are available 4. Marking chapters and separators in the document 5. Template for various purposes

Contras:

There is nothing to dislike about Zoho Writer. New features are coming in to compete with the MS office products. A very well tool to replace Google Docs.