¿Quién usa Avochato?

Brinda servicios para negocios e industrias de todos los tamaños. Algunos ejemplos incluyen seguros, agencias de cuidados en el hogar, agentes inmobiliarios, concesionarios de automóviles, empresas de logística, servicios de entrega, comercio electrónico y mucho más.

¿Qué es Avochato?

Avochato es un CRM de mensajería móvil para equipos. No requiere programación y, además, puedes configurar tu número de teléfono de Avochato en minutos para enviar mensajes de texto a tus clientes potenciales, clientes o personal. Segmenta, importa y transmite a tus contactos para ampliar las comunicaciones con tu equipo.

Avochato se integra con plataformas como Salesforce, Slack, Office 365 y Zapier. Su API también se integra con Google AdWords, lo que permite a los clientes potenciales enviarte mensajes de texto desde un anuncio de Google.

Información sobre Avochato

Avochato

https://www.avochato.com/

Fundada en 2016

Resumen de precios de Avochato

Avochato no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.

Vídeo de Avochato
Play
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Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Avochato

  • Asignación de canales
  • Concursar por sms
  • Cupones
  • Marketing basado en la localización
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería de texto
  • Notificaciones push
  • Segmentación contextual
  • Supervisión de la implicación

Lista completa de Herramientas de mobile marketing

  • Acceso remoto
  • Asistencia remota
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Colaboración
  • Conferencias web
  • Firma electrónica
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de huso horario
  • Softphone
  • Supervisión de la actividad de los empleados

Lista completa de Herramientas para teletrabajar

  • Chat proactivo
  • Creación de marca personalizable
  • Formulario sin conexión
  • Geofocalización
  • Integración de terceros
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de la pantalla

Lista completa de Software de chat en directo

El proveedor no ha rellenado esta información.

Lista completa de Software de help desk

  • Alertas y alzada
  • Asistente virtual
  • Base de conocimientos
  • Chat en vivo
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de citas
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de correo electrónico
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Integración de redes sociales
  • Métricas de rendimiento
  • Portal de autoservicio

Lista completa de Software de servicio al cliente

  • Correspondencia cliente/propiedad
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de contactos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de listados
  • Gestión de propiedades
  • Gestión de páginas web
  • Marketing por correo electrónico

Lista completa de Software inmobiliario

  • Contenido dinámico
  • Creación de itinerarios
  • Gestión de clientes
  • Integración de GDS y OTA
  • Presupuestos y estimaciones
  • Procesamiento de pagos
  • Reserva de vuelo
  • Sistema central de reservas

Lista completa de Software para agencias de viajes

  • Chatbot
  • Creación de informes/análisis
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de la calidad
  • Gestión del personal
  • Herramientas de colaboración
  • Integración de telefonía informática
  • Interfaz de agentes
  • Marcador automático
  • Respuesta vocal interactiva (IVR)

Lista completa de Software para contact center

  • Concursar por sms
  • Creación de informes/análisis
  • Cupones móviles
  • Códigos cortos
  • Envío masivo de mensajes de texto
  • Gestión de contactos
  • MMS
  • Mensajería bidireccional
  • Mensajería planificada
  • Palabras clave móviles
  • Personalización de mensajes
  • Sondeos/Votaciones

Lista completa de Software para envío de SMS

Alternativas a Avochato

Más alternativas a Avochato

Reseñas de Avochato

Mostrando 5 de 126 reseñas

En general
4,7/5
Facilidad de uso
4,7/5
Atención al cliente
4,8/5
Funcionalidades
4,5/5
Relación calidad-precio
4,6/5
Nick H.
Growth
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/3/2019

"You should have set up Avochato with your business yesterday"

Comentarios: Consider this review a raving endorsement. For those of you on the fence about whether you should be sending text messages to your customers - start testing it with your personal cell phone first. Then imagine those results across your entire funnel. You'll be kicking yourself for not starting sooner.

Puntos a favor: LIke most seasoned sales and marketing professionals, I'm always looking for an edge to increase engagement with potential customers and existing customers by optimizing email subject lines/copy and calling my leads/customers over the phone. There is something magical about finding a tool or trick in 2019 that can boost engagement 3-4%, every channel is so saturated that small numbers move the needle. Avochato has increased our engagement 30%+ and we haven't even begun optimizing our outreach copy. Customers and leads are significantly more likely to engage via text than over email/phone. I almost hesitate to recommend Avochato because I want it to be my team's secret weapon!

Contras: There is room to improve on the UX/UI of the mobile product and additional integrations that would be nice to have. Neither of these 'flaws' remotely impact the instant effectiveness that I've been able to generate using Avochato though.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/3/2019
Tara B.
Owner
Artículos de lujo y joyería, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/9/2019

"Awesome all-in-one tool for one-to-one SMS/MMS communications and blast marketing!"

Comentarios: Avochato has upped our CS game by 1000%. Customers tell us every day how nice it is to be able to text with us. It's awesome that we can use just one service for both CS communications and marketing blasts. Customers being able to text our regular business phone number is a game changer. We used to have one number to call us, another for one-to-one texting, and another one for blast marketing campaigns. It was super confusing and annoying for my staff and my customers. We also use the website widget, keywords, and automated surveys to promptly interact with our customers. The best part about Avochato is their AMAZING customer service! Quick, friendly, and always very helpful. In the past, I've had people at tech companies talk down to me because I am female and also because I run a retail/service business in an interesting industry. I've never once been talked down to by the staff at Avochato. Their few and far between bugs are addressed promptly. Rollouts of new features seem to very well tested because there is rarely a hiccup. Overall.... Love it!! It's just what my business needed.

Puntos a favor: Love the ease of use!! It feels super light weight, even though it has a ton more features than similar services I've used. Customer service is 100% top notch!! (Shout out to our rep!!)

Contras: So far, there hasn't been much! I do wish that emojis/emoticons were a little less expensive to send (they count as 2 or 3 SMS messages, I can't remember exactly at this moment) because we are all so accustomed to adding those to texts without thinking much about them, but I've pared them down a bit from automated messages and it's helped a bit.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/9/2019
Bradley C.
Executive Director
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/6/2020

"Disappointed By Avochato: Do Not Recommend This Product"

Comentarios: Poor

Puntos a favor: The product is fairly easy to use, although a sloppy mobile interface and glitchy.

Contras: To start, the pricing...then the sales team who was aggressively trying to renew the product when I had only used half of my credits during the year. There was no consideration or offer on the table. When I originally had conversations they did not have a nonprofit policy and when they added it they did not inform me or prorate. It is clear Avachato cares more e about making money then they do about customer satisfaction.
This is an overpriced product for the delivery and level of customer care. And to top it off, after my service was cancelled, they required me to go into the system for a multi-step process to cancel it manually or else they would recharge my card.
I went in to cancel and not only did it say that it was already cancelled, but it blocked me out. Boo Avochato. Better to find a better company who cares more about their cusomers and has lower prices. There's many options out there and this one is not the way to go.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/6/2020
Anna S.
EL Teacher
Administración educativa, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/4/2020

"Great product!"

Comentarios: I am a teacher with student who don’t have access to internet and the best way to get a hold of them is by personal text and phone calls. Avochato cut the work I had to do in half and freed me up to teach and not just inform families about announcements at the school. They have great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was so friendly, patient, and walked me through setting up the app. When I had questions I texted her and she responded immediately so I didn’t need to waste time setting up and learning the software.

Puntos a favor: This software is user-friendly and I love that I can send messages to pre-created groups. I also love that it comes with its own phone number with the area code I live in so people don’t think it’s junk mail.

Contras: None - it is so through it has all the features I wanted.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/4/2020
Andrea fabiola M.
CEO
Recursos Humanos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/11/2018

"Great overall experience."

Comentarios: It's been awesome, the customer support is A1 quality, they are responsive and solve your issues super fast. The pricing for the service is great. Pverall all of our team members love avochato.

Puntos a favor: We can text, call and receive calls from our customers and providers. The tagging system lets you know which type of contact and several other customizable tags you may want to add. You can create broadcast and even schedule text messaging for whatever purpose you may need it.

Contras: when using through smartphone app it doesn't let you see your contact's tags and it can be annoying. It doesn't integrate with CRMs

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/11/2018