Limble CMMS

¿Quién usa Limble CMMS?

Fabricación, instalaciones, equipos, hostelería, pequeñas empresas, flotas, propiedades, construcción, iglesias, organizaciones sin ánimo de lucro, escuelas, gimnasios y mucho más.

¿Qué es Limble CMMS?

Una solución de software de mantenimiento fácil de usar y móvil que te permite administrar fácilmente activos, MP, WOS (órdenes de trabajo, por sus siglas en inglés) y mucho más.

Información sobre Limble CMMS

LimbleCMMS

https://limblecmms.com

Fundada en 2015

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En directo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de Limble CMMS
Play
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Resumen de precios de Limble CMMS

Limble CMMS no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Limble CMMS está disponible a partir de $50,00/mes.


Precio inicial

$50,00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Funciones de Limble CMMS

  • Análisis de causa raíz
  • Análisis de tendencias
  • Benchmarking
  • Control de calidad
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes históricos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Métricas de rendimiento
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de tiempo de inactividad

Lista completa de Sistemas OEE

  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de calibración
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de llaves y cerraduras
  • Gestión de técnicos
  • Mantenimiento preventivo
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software GMAO (CMMS)

  • Contabilidad de activos
  • Códigos de barras/RFID
  • Gestión de documentos
  • Gestión de eliminaciones
  • Gestión de la amortización
  • Gestión del ciclo de vida de recursos
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de inventario

Lista completa de Software de activos fijos

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de climatización

  • Códigos SKU/UPC
  • Códigos de barras/RFID
  • Gestión de artículos
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Optimización de inventario
  • Previsión
  • Registro de entrada y salida
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de inventario
  • Seguimiento de números de serie

Lista completa de Software de control de inventarios

  • Computer Maintenance Management Software (CMMS)
  • Gestión de equipos
  • Gestión de garantías
  • Gestión de instalaciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la energía
  • Gestión de licencia de software
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de piezas
  • Gestión de recursos informáticos
  • Gestión del mantenimiento
  • Programación del mantenimiento preventivo

Lista completa de Software de gestión de activos

  • Gestión de adquisiciones
  • Gestión de auditorías
  • Gestión de configuración
  • Gestión de contratos o licencias
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de requisitos
  • Gestión del mantenimiento
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de la conformidad

Lista completa de Software de gestión de activos informáticos

  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento de tiempo en línea
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de gestión de los Servicios de Campo

  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de calibración
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de llaves y cerraduras
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de técnicos
  • Mantenimiento predictivo
  • Mantenimiento preventivo
  • Programación
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de gestión de mantenimiento

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Creación de informes/análisis
  • Equipamiento
  • Gestión de almacén
  • Gestión de inventario de fabricación
  • Gestión de inventario de minoristas
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de renovaciones de pedidos
  • Gestión multicanal
  • Identificación del producto
  • Optimización de inventario
  • Previsión

Lista completa de Software de inventario

  • Control de inventario
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento de equipos
  • Seguimiento de garantías

Lista completa de Software de mantenimiento de equipos

  • Gestión de inventarios de piezas
  • Gestión de neumáticos
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Información sobre vehículos
  • Programación del mantenimiento
  • Seguimiento de costes
  • Seguimiento de garantías
  • Seguimiento de reparaciones
  • Seguimiento del carburante
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software de mantenimiento de flotas

  • Acceso móvil
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Mantenimiento predictivo
  • Mantenimiento preventivo
  • Programación del mantenimiento
  • Recordatorios
  • Órdenes de compra

Lista completa de Software de mantenimiento preventivo

  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Control de inventario
  • Creación de órdenes de trabajo
  • Enrutamiento
  • Gestión de contratos
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de trabajos
  • Mantenimiento preventivo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación

Lista completa de Software de planificación de trabajos de mantenimiento

  • Códigos de barras/RFID
  • Gestión de eliminaciones
  • Gestión de la amortización
  • Gestión de reservas
  • Registro de auditoría
  • Registro de entrada y salida
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de ubicación

Lista completa de Software de seguimiento de activos

  • Control de inventario
  • Gestión de activos fijos
  • Gestión de equipos
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de proveedores
  • Gestión de visitantes
  • Gestión del espacio
  • Mantenimiento preventivo
  • Para colegios
  • Planificación de instalaciones
  • Programación de salas
  • Propiedades comerciales
  • Propiedades residenciales

Lista completa de Software para instalaciones

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Facturación
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de técnicos
  • Mantenimiento predictivo
  • Mantenimiento preventivo
  • Programación del mantenimiento
  • Propiedades comerciales
  • Propiedades residenciales
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento del historial de servicios

Lista completa de Software para mantenimiento de edificios

Alternativas a Limble CMMS

Más alternativas a Limble CMMS

Reseñas de Limble CMMS

Mostrando 5 de 85 reseñas

En general
4,9/5
Facilidad de uso
4,8/5
Atención al cliente
4,9/5
Funcionalidades
4,6/5
Relación calidad-precio
4,9/5
Matt O.
Facilities Manager
Construcción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/12/2018

"Limble CMMS"

Comentarios: We have a large facility with a combination of manufacturing and office space. We use Limble for equipment and facilities preventative maintenance scheduling, employee facilities work requests, tracking equipment downtime and work order history, and asset management.
I've used other CMMS at other facilities, and my experience with Limble has been very positive. Limble makes it easy to stay organized, and respond quickly to work requests.

Puntos a favor: Limble's Work Request Portal is easy for all our employees to use. I sent out the link to the entire company, everyone bookmarked it, and now people can easily submit work requests. It did not require lengthy instructions or any assistance from our IT dept.
We've also been very impressed with Limble's customer service. They are easy to reach, and always making improvements.

Contras: There was an item on the work request portal that was unclear, but I mentioned it to Limble's customer support and it was fixed immediately

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/12/2018
Peretz L.
Facilities Manager
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/7/2020

"Limble Does It All Plus More, And It Costs Less Too"

Comentarios: Previously, we were using a combination of emails, pen, paper, google forms, and excel sheets to keep track of our maintenance tasks, their scheduling, repairs, PMs, etc. The migration process was super easy using the bulk import tool, and in a very short time, we had all our assets up, maintenance schedules and jobs up, inventory, and everything running smoothly. In day to day use, Limble hit all the spots that were important to us. Easy work order creation, a great manager's view to see what is going on, an awesome interface for working with our third party vendors, efficient inventory management. Most effectively, the PMs can be scheduled easily and basically, or you can dig down and schedule it on a granular level, maximizing your uptime between PMs, and still making sure that nothing slips by.

Puntos a favor: Was very easy to migrate over using their bulk import method, for both assets and jobs.
Great customer service, attentive team.
Straightforward configuration.
Straightforward pricing.
Thoughtfully designed with both the maintenance manager, technician, and requestor in mind.

Contras: The design could be a little more sleek.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/7/2020
Usuario verificado
Service Technician
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/10/2018

"Slow and not so helpful."

Comentarios: My review should be taken with a grain of salt, because we’re not using this software for its exact intended purpose, but it’s just not very helpful.

Puntos a favor: We’re using it to track parts and service, and it does do that.

Contras: Service tickets created in Limble only have a due date. No scheduling can really be done, which should definitely be an option. The app is very frustrating, and makes looking up part numbers on the job such a chore that it seems like less work to memorize the part numbers...

Respuesta de proveedores

por LimbleCMMS el 26/11/2018

Hi there! I am sorry to hear you have had a bad experience.

We just released an update to allow you to schedule a specific time of day. If you would like any help seeing how please just let us know.

Additionally looking up parts can be extremely easy with the automatic asset associations so you know exactly what asset uses what part.

Please feel free to give us a call or email at any time and we can help you as soon as possible!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/10/2018
Ryan C.
Maintenance Supervisor
Aviación y aeroespacial, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/10/2019

"Get rid of Excel and get LimbleCMMS"

Comentarios: Coming from an Excel based Maintenance program, Limble is a lifesaver. My past workflow consisted of an excel sheet with tons of macros and manual data input almost daily just to schedule PM's.
Work instructions were usually copies direct from manufactures documentation or passed along tribal knowledge.
Maintenance request were by whatever means were convenient. It wasn't uncommon to get a sticky note with a request.
Limble has allowed me to automatically schedule tasks, create interactive work instructions, and provide a simple work request portal accessible from anywhere. All in one package. Scheduling PM's is nearly automatic now. Time interval based tasks just show up after the time has elapsed. The API can work both ways, updating hour counters automatically and pushing tasks to an ERP for scheduling.

Puntos a favor: The biggest selling point of this software was that I could start using it right away. At best, other services would offer pretty limited "sandbox" to demonstrate the functionality. Limble provided a fully functional trial that allowed me to see how it would work in my environment almost immediately. Simple to setup and get going . Not overwhelming for new users, nor is it aggravatingly limited for expert users. Customer support is excellent. They take the time to understand concerns and provide a human response. No copy-pasted answers that are only slightly relevant or don't answer your question at all. Requested features usually get added quickly. Reports and Custom dashboards to realize MTTF and MTTR data, identify trends and areas of improvement, track inventory and expenses, etc...

Contras: No major cons. When I identify the occasional issue it is usually resolved within 24 hours.
No onsite hosted install option could be a con for some.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/10/2019
Mike C.
Safety Manager & Facilities Systems Manager
Hostelería, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/10/2019

"LIMBLE Provides World Class Software, Service and Support"

Comentarios: Their customer service is WORLD CLASS. Problems during our trial were immediately corrected or we were immediately trained. Limble's team is VERY engaging and responsive. After 6 months of use, their service hasn’t changed. They respond to all inquiries in less than 5 minutes. They have a 24-hour response time but and in most cases they have responded with a customized feature in less than 2 hours to match our workflow. I don’t think they advertise this, but this just blew us away! Many of their competitors need to KeepUp with them!

Puntos a favor: 1. Their mobile application and cloud application is very intuitive. Our older workforce (and those not tech savvy) figured out how to use all the features by themselves and within minutes of being introduced to this program.
2. Work order generation, assigning, and editing are very easy to do! No more wasted time clicking on different screens - We can assign multiple techs and groups to do PM's.
3. PM creating, customizing, scheduling, and updating is easy and intuitive.
4. PM's can trigger work orders based on readings such as temperature, mileage, hours, cycles, and etc. which allows the technicians to focus on the PM and allows the supervisor to schedule necessary repairs as needed.
5. Customizable dashboards and reports with KPI's that can help us prove our case for new equipment and personnel! This is actually a great feature since our team uses the data for bragging rights.
6. Asset inventory is customizable - We can add asset pictures, data plate information, manuals, and etc. The possibilities are endless here.
7. Parts inventory helps us keep the important parts in stock to keep us running.
8. Product Board - We can make feature requests for all users to see and vote on it. This helps their development team prioritize upcoming features and allows us to see what other users are requesting so that we could vote on it.

Contras: Any con that we found was immediately corrected through their chat feature.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/10/2019