¿Quién usa elevio?

Desde startups hasta empresas corporativas, más de 500 clientes confían en elevio para mejorar la educación sobre productos y reducir la carga de asistencia.

¿Qué es elevio?

Elevio hace que tus productos sean más fáciles de aprender. Mejora la retención, mientras reduce tus cargas de asistencia. Reunimos todas tus asistencias existentes para ofrecer una experiencia integral para tus clientes, llevando la educación de tus clientes al siguiente nivel y brindando ayuda a demanda a tus clientes, cuando y donde la necesiten. Más de 500 empresas como Atlassian, Heap, Adroll y Dell están utilizando elevio para mejorar la educación del cliente y reducir las cargas de asistencia. Pruébalo GRATIS durante 14 días.

Información sobre elevio

elevio

https://elev.io/

Fundada en 2015

elevio Software - 1
elevio Software - 2
elevio Software - 3
elevio Software - 4
elevio Software - 5
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Compara elevio con productos similares

Precio inicial

$79,00/mes
$19,00/mes
$14,00/mes
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elevio: implementación y asistencia

Asistencia

  • E-mail/Help Desk
  • Preguntas frecuentes/foro
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  • Asistencia telefónica
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Implementación

  • Cloud, SaaS, Web
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Formación

  • En directo en línea
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Funciones de elevio

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Lista completa de Software para el éxito del cliente

Alternativas a elevio

Más alternativas a elevio

Reseñas de elevio

Todas las opiniones

Calificación general

4,6/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4,7
Atención al cliente 4,7
Funcionalidades 4,4
Relación calidad-precio 4,6

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Danny V.
Sr. Manager Onboarding & Training
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/8/2019

"Elevio saved us"

Comentarios: Overall its been one of the easiest experiences I've ever had implementing software thats had such a huge impact.

Puntos a favor: Elevio is extremely easy to use, set up, customize and integrate with Zendesk. In just a few months we were able to use its self help widget to reduce ticket volume by over 60%. Even better is its ticket deflection technology which has actively deflected anywhere between 15-25% of incoming tickets by helping users find the answers themselves before submitting tickets. Honestly this software is awesome and the support has been stellar.

Contras: Wish it was a bit more customizable but for the benefits we got this is a tradeoff we can live with.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/8/2019
Michael M.
Technical and Support Operations
Administración educativa, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/8/2019

"The best embeddable knowledge base helper on the market"

Comentarios: I loved working with Rep to get this set up. He was kind enough to work with our timeframe to get things set up, and answered all the questions I had about the product. I've implemented a lot of new programs, and this was definitely the easiest process I've encountered.

Puntos a favor: It was so easy to get all of our articles visible within our software. Everything was laid out and explained in very simple terms that made it easy to get started. I love the visualizer tool too! You just click where you want an article to go on the page and it's there! This has taken our knowledge base from an out of date external page to delivering articles within our software. And it provides us analytics on top of it all!

Contras: It can be a bit cumbersome to edit multiple existing articles at once due to the fact that going back to the previous page doesn't auto-refresh to show the most up-to-date info. You have to manually click the refresh button to see the changes applied. That is such a minor complaint compared to all the great things the software does though.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/8/2019
Ebona M.
CSM
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/6/2018

"Went from loving it to...not loving it"

Puntos a favor: The support can be great at times, and the tool is very easy to use. They also allow for some really great integrations and customization of their app.

Contras: They are a small team and so communication is lacking, and they are a bit unsympathetic to very basic feature requests and concerns. Also, they are not clear on the caveats of using certain features or integrations which caused a big mess for me internally.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/6/2018
Usuario verificado
IT Specialist
Internet, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/2/2021

"One of a kind but comes with a big price tag"

Comentarios: We couldn't get an overall experience as we were in a 14 day free trial before we switched to another streamlined platform.

Puntos a favor: Elevio does everything better than most from lowering support load to increase customer retention in a market loaded with AI support, self service and automated ticketing system platforms...

Contras: But, to do this it needs a bunch of integrations and third party addons which makes it as not as ideal as would be in an all in one platform. For example, you need Zendesk for the ticketing system and other third party chat service for the chat support. All of this makes it difficult to keep track of multiple integrations at once.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/2/2021
Chris N.
Manager Client Experience
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/8/2019

"Really impressed!"

Comentarios: Education is one of the most important aspects of our customer success, and Elevio made this a breeze, for both the contributors and the development team, so that we could focus on the important things like writing content, and observing its impact on how our apps are used.

Puntos a favor: The Ease of use for the non technical members in the team, with great powers on the front-end for end-users. Having used other systems such as Intercom or Zendesk, Elevio is focusing on the essentials (knowledge base management and display to users), in a smart way that doesn't break the bank.

Contras: Still in its beginnings, but maturing fast. I would love some more integrations with enterprise-level softwares such as the Atlassian eco-system. The reporting side should grow as well, providing more insights to make decisions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/8/2019