18 años ayudando a las empresas ecuatorianas
a elegir el mejor software

¿Qué es Synder?

Sincroniza con PayPal, Stripe y Square para procesar tus pagos de facturas de pagos, reembolsos, pagos de carritos de compra, gastos y desembolsos (Stripe) con QuickBooks. No es necesario instalar aplicaciones separadas para sincronizar cada sistema de pago; todo lo que necesitas ya está aquí… y mucho más.

¿Quién usa Synder?

Usuarios de QuickBooks con PayPal, Stripe o Square: propietarios de negocios, profesionales de contabilidad, contables.

Synder Software - 1
Synder Software - 2
Synder Software - 3
Synder Software - 4
Synder Software - 5

¿Tienes dudas sobre Synder? Compara con una alternativa popular

Synder

Synder

4,8 (246)
$52,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
43
12
4,6 (246)
4,7 (246)
4,9 (246)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
EUR 61,00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
456
88
4,0 (945)
4,2 (945)
4,0 (945)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Synder

Bitrix24
Funcionalidades más valoradas
CRM
Confirmations/Reminders
Gestión de clientes
MyWorks Sync
Funcionalidades más valoradas
Gestión de integraciones
Gestión de pedidos
Registro de pedido
Xero
Funcionalidades más valoradas
Contabilidad
Creación de factura
Declaración de ganancias/pérdidas
Shopify
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Carro de compra
Gestión de pedidos
Microsoft Excel
Funcionalidades más valoradas
Acceso sin conexión
Herramientas de colaboración
Importación y exportación de datos
PayPal Commerce Platform
Funcionalidades más valoradas
API
Panel de actividades
QuickBooks Online
Funcionalidades más valoradas
Conciliación bancaria
Creación de informes financieros
Seguimiento de gastos
Webgility
Funcionalidades más valoradas
Gestión de comercio electrónico
Gestión de inventarios
Real-Time Data
Zapier
Funcionalidades más valoradas
Automatización de procesos empresariales
Gestión de integraciones
Third-Party Integrations

Opinones de Synder

Evaluación media

En general
4,8
Facilidad de uso
4,6
Atención al cliente
4,9
Funcionalidades
4,7
Relación calidad-precio
4,7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontrar opiniones por puntuación

5
85%
4
12%
3
2%
2
0%
1
1%
Matthew
Matthew
Owner en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Consultoría de gestión, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Synder keeps winning my heart over again

5,0 hace 4 años

Comentarios: Not to overstate.. my overall experience with Synder is exceptional. Both with the software and customer support. I consider myself an advanced user, and when I ran into an issue this morning, Lizzie helped me solve the issue quickly over chat.

Puntos a favor:

I can manage multiple client connections under my single login. Once set up, each account runs on auto-pilot. I use Synder to process 300+ transactions currently, all of which I'd have to manually process without the software.

Contras:

Minor user preferences could be improved, such as having an option for a longer period before being automatically logged out.

Erika
Virtual Controller en EE. UU.
Contabilidad, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Excellent software

5,0 hace 5 años

Comentarios: I needed to automatize the entry from Stripe to QBO to avoid the manual entry and bank fee reclassification. Synder take care everything for me and the reconciliation is very easy.

Puntos a favor:

Easy to set up and connect to QBO and support is fantastic. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is wonderful and have a lot knowledge about the software and how works. He take care my issue immediately and show me how make the corrections etc.

Contras:

I like everything. I don't have any that i don't like

Kelly Adams
Owner en Irlanda
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Absolute scam of a service [SENSITIVE CONTENT] you have a lot to answer for

1,0 hace 3 años

Comentarios: Absolutely horrible kept the Fees the software does not work and is unfit for purpose

Puntos a favor:

Kept my money refused to assist loess about why they can’t refund and they constantly hide behind this Not professional Not trustworthy A pitiful company Terrible software

Contras:

I hate these people and the software is a joke

Robert
President en EE. UU.
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great for reconciliation

5,0 hace 4 años

Comentarios: While the initial setup was difficult, Vita really took the time to help me figure out a clever ways to sync my refunds the way that I wanted to. Now I am expecting it to be a breeze!

Puntos a favor:

Does what I need it to do with bank reconciliation and auto-categorization

Contras:

I though it would be a little easier to set up. It took a long time to figure out how to put refunds in a different category than just the same product sales category as the revenue goes into. This is due to our refunds category being set up as an income rather than expense category with a negative balance

Caleb
Owner en EE. UU.
Restaurantes, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great Sync App and customer service

5,0 hace 5 años

Puntos a favor:

Accurate transaction syncs. Great customer service. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was of great help.

Contras:

The transfer app is a little on the expensive side.